Ο Δήμος Δωδώνης αναφέρει ότι ο ακριβής χώρος διεξαγωγής των εκδηλώσεων εντός του αρχαιολογικού χώρου της Δωδώνης αποφασίζεται από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων, η οποία είναι η εποπτεύουσα το χώρο υπηρεσία.
«Ανάλογα δε με τη φύση της εκδήλωσης και με δεδομένη την περιορισμένη δυνατότητα του αρχαίου θεάτρου ή σε περίπτωση αθρόας προσέλευσης κοινού, όπως συνέβη και κατά τη συναυλία της Παρασκευής του G. Bregovic, ορίζεται το σημείο φιλοξενίας έτσι ώστε να διασφαλιστεί η μέγιστη προστασία των ευαίσθητων αρχαιολογικών μνημείων» αναφέρεται.
Προφανώς και η απόφαση να μη γίνει η συναυλία στο αρχαίο θέατρο ήταν σωστή λόγω της αθρόας προσέλευσης κοινού.
Διαβάστε: Ο Μπρέγκοβιτς, το αρχαίο θέατρο και η «κλεμμένη» αίγλη
Η δικαιολογία του Δήμου Δωδώνης είναι τουλάχιστον ανεπαρκής, όμως. Είναι δυνατόν ως διοργανωτής να μην περίμενε αθρόα προσέλευση σε συναυλία του Μπρέγκοβις; Είναι επίσης δυνατόν κάτι τέτοιο να αποφασίζεται τελευταία στιγμή (με το δεδομένο ότι υπάρχει και η… λεπτομέρεια του στησίματος της εξέδρας, των ηλεκτρομηχανολογικών, της ηχοληψίας κλπ); Όσο για την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων, σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή με αφορμή την έναρξη του Φεστιβάλ, είχε αποφύγει να αναφέρει ποιος ακριβώς είναι ο χώρος διεξαγωγής της συναυλίας του Μπρέγκοβιτς.
Όπως και να ‘χει, τη διοργάνωση τη «χρεώνεται» περισσότερο ο Δήμος Δωδώνης. Αυτός ήταν που έπρεπε να χειριστεί το θέμα και να ενημερώσει εγκαίρως για την αλλαγή του τόπου διεξαγωγής της συναυλίας. Έτσι αρμόζει σε μια σοβαρή διοργάνωση.
Σημειωτέον ότι η ανακοίνωση του Δήμου Δωδώνης ξεκινάει με το πόσο επιτυχημένη ήταν η συναυλία του Μπρέγκοβιτς.
Όπως αναφέρει, «η χαρακτηριστική μουσική του Govan Bregovic και της The Wedding and Funeral Band πλημμύρισε τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης που κατακλύστηκε από κόσμο το βράδυ της Παρασκευής, σε μια από τις μαζικότερες ως προς τη συμμετοχή κοινού, εκδηλώσεις που έχει φιλοξενήσει ποτέ το Φεστιβάλ Δωδώνης, γεγονός που χαροποίησε ιδιαίτερα τους διοργανωτές».