dodoni back
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150

Εικόνα του άρθρου Πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/03/2020, 13:32
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα οδοιπορικό σε μερικά από τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας, διοργάνωσε η Kosmocar για να παρουσιάσει τη νέα γενιά του VW Golf. 

Η δημοσιογραφική αποστολή ξεκίνησε από την Αθήνα, ενδιάμεσες σταθμός ήταν το Μέτσοβο και ο τελικός προορισμός του πρώτου σκέλους τα Ιωάννινα.

Το VW Golf, είναι το best seller μικρομεσαίας κατηγορίας, με πάνω πάνω από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Στην όγδοη γενιά, διατηρήθηκαν οι συμπαγείς διαστάσεις, μήκος 4.284 χιλ., πλάτος 1.789 χιλ. και ύψος 1.456 χιλ.. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 χιλ.

Όπως διαπιστώθηκε, προσφέρει άφθονο χώρο για τέσσερα άτομα ενώ με κάποιες υποχωρήσεις φιλοξενείται και ο πέμπτος επιβάτης. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 380 λίτρα. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στα 1.237 λίτρα.

Διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται απο 110 ίππους και ξεπερνούν τους 300 ίππους.

Ένα νέο, χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση συμβάλλοντας στη προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.

Η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED και πίσω φώτα LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED.

Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.

Innovision Cockpit

Το νέο Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει συνδυασμό Innovision Cockpit και σύστημα Infotainment MIB3, στο βασικό εξοπλισμό. Το όχημα συγχωνεύει πίνακα οργάνων και σύστημα Infotainment στον ίδιο οπτικό άξονα δημιουργώντας ένα περιβάλλον ψηφιακής απεικόνισης. Παρά το σημαντικά ευρύ λειτουργικό πεδίο των συστημάτων αυτών, τα στοιχεία απεικόνισης και τα χειριστήρια λειτουργούν διαισθητικά.

Οι λειτουργίες φωτισμού καθώς και η κονσόλα οροφής και τα στοιχεία του συστήματος Infotainment λειτουργούν ψηφιακά, χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής, συρόμενους διακόπτες (slider) αφής ή τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης ανάλογα με τη λειτουργία τους.

Στη λειτουργία Πλοήγηση, αλλάζει η μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής με δύο δάχτυλα - όπως γίνεται και με τον έλεγχο μιας διεπαφής smartphone.

Η διαισθητική λειτουργία μπορεί επίσης να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας «Hello Volkswagen» ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με «Yes Please?» και «What would you like to do?» και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.

Όπως διαπιστώθηκε στη πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150 ίππων DSG, η τεχνολογία mild Hybrid 48V, έχει βελτιώσει την απόδοση και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Η υψηλή ισχύς και η μεγάλη ποσότητα ροπής εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και υψηλές τελικές ταχύτητες, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα ο κινητήρας.

Αξίζει να τονισθεί η αποτελεσματική απόδοση της ηχομόνωσης. Σε ταχύτητες μέχρι και 140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο το επίπεδο θορύβου παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα.

Η βελτίωση της αεροδυναμικής έχει μειώσει αισθητά τους αεροδυναμικούς θορύβους κατά την διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου.

Στο ταξίδι μέχρι τα Ιωάννινα, η μέση κατανάλωση ήταν 7,2 λίτρα/100χλμ. Τηρήθηκαν τα όρια ταχύτητας και αποφύγαμε τις άσκοπες επιταχύνσεις, που ανεβάζουν την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, διαπιστώθηκε ότι έχει γίνει πρόοδος και σε αυτόν τον τομέα. Οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης, συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών.

Στον αυτοκινητόδρομο εκτιμήθηκε η σταθερότητα του αυτοκινήτου, η άμεση αντίδραση του συστήματος διεύθυνσης και η πολύ καλή πληροφόρηση που δέχεται ο οδηγός κάθε στιγμή από την κίνηση του αυτοκινήτου.

Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου διακρίνεται για την στιβαρή κατασκευή και την αίσθηση ασφάλειας που δίνει στον οδηγό και στους επιβάτες.

Θετικά σχόλια για τα νέα καλής ποιότητας υλικά καθώς και την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής που ξεπερνά τα όρια των συμβατικών μοντέλων. Πλησιάζει τα όρια των πολυτελών αυτοκινήτων, που όμως έχουν υψηλότερη τιμή και απευθύνονται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3