Πριν από ένα περίπου χρόνο, ο Δήμος Ιωαννιτών ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας διαδικτυακής καμπάνιας, στα εργαλεία που προσφέρονται στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ. για την προβολή των Ιωαννίνων ως «τουριστικού προϊόντος».
Ήταν μια από τις πρώτες συστηματικές προσπάθειες, χωρίς ωστόσο από τότε να υπάρχει κάποια -δεδηλωμένη τουλάχιστον- συνέχεια.
Τα Γιάννενα πάντως έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, μέχρι να «τρεντάρουν» αρκετά, να μπούνε δηλαδή στις ιντερνετικές τάσεις που διαμορφώνονται από τις αναζητήσεις των χρηστών: τι ψάχνει περισσότερο ο κόσμος στο κινητό του, όταν θέλει να πάει διακοπές, με λίγα λόγια.
Σύμφωνα με τη (μεγάλη) μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ «Ελληνικός τουρισμός 2030, σχέδια δράσης», τα Γιάννενα δεν είναι τάση ή τουλάχιστον, είναι σημαντικά μικρότερη από την Πάργα ή τα Σύβοτα.
«Η Πάργα και τα Σύβοτα αποτελούν δημοφιλέστερους προορισμούς σε σχέση με τα Ιωάννινα την τελευταία πενταετία, ωστόσο οι προορισμοί της Ηπείρου υπολείπονται σημαντικά σε δημοφιλία σε σχέση με πιο εδραιωμένους προορισμούς όπως η Θεσσαλονίκη» αναφέρει αυτολεξεί η μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ.
- Μύθοι και πραγματικότητα για τον πνιγμόΟ γιατρός Τάσος Χατζής γράφει για τους πνιγμούς στη θάλασσα και τη σωστή πρόληψη. Δίνει επίσης έναν...
- Google+ τέλος…Έκλεισε η «ατυχήσασα» πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
- (upd) Allo: Η Google υπαναχωρεί στην προστασία της ιδιωτικότητας-Η απάντηση της Google στον «Τύπο»Μία μέρα μετά την κυκλοφορία της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων Allo, η Google κατηγορείται για υπαν...