Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας για τους λάθος λόγους.
Αυτή τη φορά, γιατί σύμφωνα με την από 28/2/2020 σύμβαση δωρεάς μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης, της Αριόνα Ελλάς ΑΕ και του ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης» για την κατασκευή του ανελκυστήρα ΑμεΑ και την αποκατάσταση φωτισμού της Ακρόπολης, θα τοποθετούνταν και δύο μαρμάρινες πλάκες 70Χ40 εκ. στη βάση του ανελκυστήρα και στην είσοδο των Προπυλαίων, που θα ανέφεραν επακριβώς:
«Ο Ανελκυστήρας Πλαγιάς και ο Φωτισμός της Ακροπόλεως πραγματοποιήθηκαν με αποκλειστική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση επί Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη».
Η αναγραφή ονόματος πολιτικού προσώπου στο χώρο δεν έχει συμβεί ποτέ ωστόσο (και λογικά…). Επιγραφές για δωρεές υπάρχουν (π.χ. Ινστιτούτο Θερβάντες, ΕΕ), αλλά κανείς δωρητής δεν μπήκε στη διαδικασία να προσωποποιήσει ένα τόσο συμβολικό μνημείο.
Η απόφαση φέρει την υπογραφή της κας Μενδώνη, η οποία προσυπέγραψε την… ονοματοδοσία.
Η αποκάλυψη της σύμβασης, όπως ήταν λογικό, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και αρκετό «κάζο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για πολλοστή φορά με σκωπτική διάθεση για τις αποφάσεις της κας Μενδώνη. Φυσικά, την εκμεταλλεύτηκε πολιτικά η αντιπολίτευση, ενώ εμφανίστηκαν και αρκετές… ήδη τοποθετημένες πλάκες με το όνομα της υπουργού, κατασκευασμένης φυσικά στο photoshop και όχι αληθινές…
Το υπουργείο ανέκρουσε πρύμνα, όπως κάνει άλλωστε η κυβέρνηση σε αρκετά ζητήματα στα οποία εκτίθεται. Απάντησε όμως με έναν άγαρμπο και εντελώς λάθος επικοινωνιακά τρόπο. Αντί να εξηγήσει ότι το συμφωνηθέν δεν θα εφαρμοστεί και θα αναγραφεί μόνο ο δωρητής, αποφάσισε να ανοίξει πόλεμο για «fake news» κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πάντων, θεωρώντας ότι πρόκειται για μια «προσπάθεια καταστροφής χαρακτήρα» της κας Μενδώνη από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η κυβέρνηση χαρακτήρισε συλλήβδην «fake news» την υπόθεση, δια του προπαγανδιστικού δελτίου που διανέμει κάθε εβδομάδα και το οποίο αναπαρήγαγε και το ΑΠΕ…
Η κα Μενδώνη δεν «συλλαμβάνεται ελεγχόμενη» για πρώτη φορά. Η πολύ σοβαρότερη υπόθεση Λιγνάδη και κυρίως, ο τρόπος με τον οποίο τη χειρίστηκε (που μοιάζει αρκετά με τον τρόπο χειρισμού της… πλάκας στην Ακρόπολη), την εκθέτουν. Ωστόσο, φαίνεται ότι απολαμβάνει πλήρως τη στήριξη του πρωθυπουργού και των πολιτικών του συμμάχων…