Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παρουσιάστηκε το νέο Ford Puma

Εικόνα του άρθρου Παρουσιάστηκε το νέο Ford Puma
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/09/2019, 18:28
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά την υψηλών προδιαγραφών έκδοση Titanium X του νέου Puma, πριν από το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, την ερχόμενη εβδομάδα.

Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας, ουσιαστικά το νέο Puma είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ώστε οι χρήστες του αυτοκινήτου να νιώθουν πάντα μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο εσωτερικό. Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για μέγιστη άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων. Το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως «υποκατάσταση ροπής» -μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP- είτε ως «υποβοήθηση ροπής», αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Το νέο Ford Puma διαθέτει τον καλύτερο στην κατηγορία ωφέλιμο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 456 λίτρα, προσφέροντας παράλληλα καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης σχεδιασμένες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών αναγκών στον τομέα της μεταφοράς αντικειμένων.

Η φόρτωση των αποσκευών στο Puma απλουστεύτηκε ακόμα περισσότερο, χάρη στη hands-free λειτουργία της πίσω πόρτας - μία τεχνολογία της Ford που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. 

Η πόρτα ανοίγει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ ενσωματώνει και μία εταζέρα που «εξαφανίζεται» αυτόματα, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη πρόσβαση στον πίσω χώρο φόρτωσης.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back