ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Οι καλές ιδέες θέλουν επίσημα social media (και να είναι και ορθογραφημένες)…

Εικόνα του άρθρου Οι καλές ιδέες θέλουν επίσημα social media (και να είναι και ορθογραφημένες)…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/02/2024, 10:53
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Με έναν τρόπο που είναι ισχυρή τάση στις προωθητικές πολιτικές, η Περιφέρεια Ηπείρου προώθησε τα πεπραγμένα της στην έκθεση προϊόντων Gulfood στο Ντουμπάι:

Με ένα reel, ή σε πολύ επεξηγηματική εκδοχή «βίντεο έως 1,5 λεπτό ‘όρθιων’ διαστάσεων, κατάλληλο για προβολή σε κινητές συσκευές» που ανέβηκε στο facebook και πρωταγωνιστή τον αντιπεριφερειάρχη Βασίλη Γοργόλη, ο οποίος περιηγείται τα ηπειρώτικα περίπτερα της έκθεσης.

Η πολύ καλή ιδέα χάνεται για δύο λόγους: γιατί η Περιφέρεια Ηπείρου δεν έχει σοβαρή, επίσημη παρουσία στα social media (ο λογαριασμός της στο fβ ανεβάζει μόνο αποφάσεις «Διαύγειας») και γιατί το βίντεο έχει μπόλικη ανορθογραφία.

Ο πρώτος λόγος είναι ο σοβαρότερος. Όταν ένα τέτοιου τύπου βίντεο, σε ένα τομέα που η Περιφέρεια Ηπείρου θεωρεί (και είναι) σημαντικός, ανεβαίνει βασικά σε προσωπικούς λογαριασμούς, τότε προβάλλει τα πρόσωπα και όχι τον φορέα ή τον σκοπό, ακόμα και όταν οι προθέσεις είναι ειλικρινείς.

Κοινώς, το μοντέλο που ακολουθεί ο περιφερειάρχης με παντοειδείς ανακοινώσεις και παρεμβάσεις μέσω του προσωπικού του λογαριασμού (ενός από τους πολλούς που διαθέτει…) στο fb, δεν απευθύνεται πέρα από το προσωπικό του κοινό. Η προώθηση των τοπικών προϊόντων έχει άλλες, επαγγελματικές απαιτήσεις.

Μια από αυτές, είναι να είναι ορθογραφημένα τα κείμενα: ούτε οι καρποί είναι «ξυροί», ούτε τα προϊόντα «ποιωτικά», όπως αναφέρουν οι υπότιτλοι, του, επαγγελματικά μονταρισμένου κειμένου…

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back