Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέες εκδόσεις του Nissan LEAF

Εικόνα του άρθρου Νέες εκδόσεις του Nissan LEAF
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/01/2019, 18:45
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στην εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου LEAF (EV) προχωρά η Nissan με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεων του LEAF 3.ZERO, το οποίο θα έχει μια οθόνη ψυχαγωγίας 8 ιντσών και μια ολοκαίνουργια και βελτιωμένη εφαρμογή του NissanConnect EV θα είναι επίσης διαθέσιμη, με την κυκλοφορία του στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το Nissan LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, αποτελεί μια περιορισμένη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, με μόλις 5.000 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται για την Ευρώπη. Θα διαθέτει υψηλότερη απόδοση που θα φτάνει τα 160 kW (217 PS) και μεγαλύτερη εμβέλεια, που αναμένεται να φτάνει τα 385 km* με μία μόνο φόρτιση.

Στο κέντρο του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition, βρίσκεται μια έξυπνη μπαταρία με ενισχυμένη ισχύ. Έχει 25% περισσότερη πυκνότητα και 55% περισσότερη χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας. Μέσω του πρωτοποριακού σχεδιασμού και της έξυπνης μηχανικής, η νέα μπαταρία υψηλότερης ισχύος περιέχει 288 κυψέλες, σε σύγκριση με τις 192 που υπάρχουν στο ισοδύναμο των 40 kWh.

Τα μοντέλα LEAF 3.ZERO θα διαθέτουν τόσο το  e-Pedal, όσο και το ProPILOT. Πρόκειται για  κορυφαίες τεχνολογίες έξυπνης οδήγησης, που  μεταμορφώνουν την οδηγική εμπειρία.

ΤΟ e-PEDAL

Η νέα επαναστατική τεχνολογία e-Pedal, αλλάζει  τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι οδηγούν επιτρέποντας την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και την πλήρη στάση με την απλή αύξηση ή μείωση της πίεσης που ασκείται στο γκάζι. Απελευθερώνοντας το γκάζι, το αυτοκίνητο θα επιβραδύνει και θα φτάσει σε πλήρη στάση, ακόμη και αν βρίσκεται σε ανηφορικό σημείο,  χωρίς να χρειαστεί να πιέσετε το πεντάλ του φρένου. Με ρυθμό επιβράδυνσης έως και 0.2G, το e-Pedal εξαλείφει την ανάγκη οι οδηγοί να μετακινούν συνεχώς το πόδι τους από το γκάζι στο πεντάλ του φρένου για να επιβραδύνουν ή να σταματήσουν. Αυτό βοηθάει στην μείωση της κούρασης και της πίεσης στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη, επιτρέποντας στον οδηγό να χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου έως 90% λιγότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

ΤΟ PROPILOT

Το ProPILOT έχει σχεδιαστεί για χρήση σε μία λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο και έχει βελτιστοποιηθεί για λειτουργία σε βαριά κυκλοφοριακή συμφόρηση,  ή σε σενάρια οδήγησης  σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας.

Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το ProPILOT τόσο εύκολα όσο ένα συμβατικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού (cruise control), ρυθμίζοντας την επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση. Υποστηριζόμενο από  Ραντάρ και Κάμερα, το ProPilot θα προσαρμόσει την ταχύτητα με βάση την προπορευόμενη  κυκλοφορία και θα κρατήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Διαχειρίζεται ακόμα καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης, καθιστώντας την καθημερινή μετακίνηση πιο χαλαρωτική και μειώνοντας την κόπωση του οδηγού.

Σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, εφαρμόζοντας την ίδια λογική, το  ProPILOT θα διαχειρίζεται αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και θα εφαρμόζει τα φρένα για να φέρει το όχημα σε πλήρη στάση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Μετά την ακινητοποίηση, το όχημα θα παραμείνει στη θέση του, ακόμη και αν το πόδι του οδηγού  δεν πατάει στο πεντάλ του φρένου. Μόλις ξεκινήσει η κυκλοφορία, το αυτοκίνητο θα ξαναρχίσει αυτόματα  την οδήγηση. Αν η κυκλοφορία σταματήσει για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα, το ProPILOT θα ξεκινήσει με απλό πάτημα του πεντάλ γκαζιού ή με το άγγιγμα του  τιμονιού.

Το ProPILOT Park είναι μια λειτουργία αυτόματης στάθμευσης χωρίς χέρια και πόδια. Το ProPILOT Park λειτουργεί τόσο σε παράλληλο όσο και σε κάθετο  χώρο στάθμευσης (προς τα εμπρός ή προς τα πίσω) και θα σταθμεύει εύκολα το LEAF 3.ZERO όταν ο οδηγός επιλέγει ένα από τα σημεία που προτείνει το σύστημα. Πατώντας το κουμπί ProPILOT Park, το το LEAF 3.ZERO θα διαχειριστεί πλήρως τις διαδικασίες στάθμευσης και θα εφαρμόσει αυτόματα το χειρόφρενο, όταν ολοκληρωθεί ο ελιγμός. 

Οι πρώτες παραδόσεις του LEAF 3.ZERO αναμένεται να ξεκινήσουν από τον Μάιο του 2019, ενώ οι παραδόσεις του LEAF 3.ZERO e + Limited Edition θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2019.


*Προβλεπόμενη εκτίμηση εμβέλειας από τη Nissan, για δοκιμές συνδυασμένου κύκλου με το πρωτόκολλο WLTP. Τα τελικά, εγκεκριμένα  δεδομένα εμβέλειας για το LEAF 3.ZERO e+ Limited edition, αναμένονται αργότερα μέσα στο 2019.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back