Η Meta σχεδιάζει να προσφέρει στους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη τη δυνατότητα να λαμβάνουν «λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις», ανακοίνωσε την Τρίτη ο τεχνολογικός γίγαντας, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις αυξανόμενες ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών.
Η εταιρεία που εδρεύει στο Menlo Park της Καλιφόρνιας δήλωσε ότι εφαρμόζει αυτές τις αλλαγές ως απάντηση στα αιτήματα των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ.
Τις επόμενες εβδομάδες, οι άνθρωποι στην ΕΕ που χρησιμοποιούν δωρεάν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας με διαφημίσεις θα μπορούν να επιλέξουν να βλέπουν διαφημίσεις με βάση αυτό που η Meta αποκαλεί «πλαίσιο» - περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης peri;odoy στις πλατφόρμες.
Αυτές οι διαφημίσεις θα στοχεύουν επίσης τους χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, ενώ κάποιες από αυτές δεν θα μπορούν να παραλειφθούν για μερικά δευτερόλεπτα.
Η Meta σχεδιάζει επίσης να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εντείνουν τις προσπάθειές τους να περιορίσουν τη δύναμη της Μεγάλης Τεχνολογίας και να εξισώσουν τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρότερες επιχειρήσεις, μεταξύ άλλων μέσω του νόμου-ορόσημο για τις ψηφιακές αγορές (DMA), ο οποίος τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα φέτος.
Τον περασμένο μήνα, το ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης έκρινε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση, υποστηρίζοντας τον ακτιβιστή για την προστασία της ιδιωτικής ζωής Μαξ Σρεμς.
Με πληροφορίες από Reuters