ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το κόστος συνεχίζει να κρατάει «χαμηλά» τις πτήσεις

Εικόνα του άρθρου Το κόστος συνεχίζει να κρατάει «χαμηλά» τις πτήσεις
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/02/2023, 15:51
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπορεί φορείς όπως οι ξενοδόχοι των Ιωαννίνων να προσπαθούν να «καλοπιάσουν» τις αεροπορικές εταιρίες, να έρθουν σε πιο σταθερή βάση στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, αλλά το βασικό κριτήριο παραμένει το κόστος (για τις εταιρίες), ούτε καν καλά-καλά οι χωροταξικές και κλιματολογικές ιδιαιτερότητες της περιοχής (που παίζουν σημαντικό ρόλο, πάντως).

Το κόστος λοιπόν, αλλά και τα «μορατόριουμ» μεταξύ των εταιριών, συντηρεί τα μονοπωλιακού τύπου δρομολόγια: χειμώνα μόνο με Αθήνα, καλοκαίρι ανάλογα με τις τουριστικές συμφωνίες για τσάρτερ. Εμβόλιμα, υπάρχει η προοπτική της σύνδεσης με Τελ Αβίβ, με την Aegean.

Ακόμα και η πιθανότητα της επιχορηγούμενης πτήσης με Ηράκλειο, στο πλαίσιο των «άγονων γραμμών», μετατέθηκε ξανά, καθώς το Γιάννενα-Ηράκλειο δεν είχε κανέναν μειοδότη. Ούτε την Aegean που έχει έτσι και αλλιώς το μονοπώλιο των πτήσεων και πήρε τα 4 δρομολόγια που προκηρύχθηκαν, ούτε τη Sky Express, η οποία πήρε τα υπόλοιπα 5.

Οι πτήσεις θα προκηρυχθούν ξανά, αλλά ήδη, υπάρχουν δύο αποτυχίες στη συγκεκριμένη γραμμή.

Εμφανής είναι και η αναντιστοιχία των προσπαθειών και των επαφών των φορέων, που συνεχίζουν να προσπαθούν να δημιουργήσουν εμπράγματο τουριστικό ενδιαφέρον και συμφωνίες που θα «τροφοδοτήσουν» τυχόν δρομολόγια, όπως δεν μπορούν να το κάνουν, ούτε επιδοτήσεις «ενδιαφερόμενων τρίτων», ούτε γενικότερα ευχολόγια.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back