ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Κλιματική οδηγία ή τουρισμός;

Εικόνα του άρθρου Κλιματική οδηγία ή τουρισμός;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/05/2022, 18:07
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Μια περίπτωση που θα επιβαρύνει την «ανταγωνιστική ανάδειξη» ελληνικών τουριστικών προορισμών αναδεικνύει ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης, με την ανακοίνωσή του για τη συνάντηση με τον επικεφαλής της περιφερειακής πολιτικής της Lufthansa group, Βλαντιμίρ φον Σνούρμπαϊν και τη συζήτηση για το μέτρο «Fit-for-55» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προστασία του κλίματος.

Η εφαρμογή των μέτρων θα επιβαρύνει οικονομικά τις αερομεταφορές στην ΕΕ, όχι όμως και τις εκτός ΕΕ.

«Οι χώρες-προορισμοί που δεν ανήκουν στην Ε.Ε. θα παραμείνουν ανεπηρέαστες από αυτά τα μέτρα, με αποτέλεσμα να είναι οικονομικά πιο ελκυστικές για τους τουρίστες» τόνισε ο κ. Σνούρμπαϊν, σύμφωνα με την ανακοίνωση του κ. Καλογιάννη, λέγοντας επίσης ότι «εάν τα μέτρα τεθούν σε εφαρμογή ως έχουν, η επιβάρυνση μιας πενταμελούς οικογένειας, για να ταξιδέψει από το Ντίσσελντορφ στη Σάμο (προορισμός εντός Ε.Ε.) θα είναι 460€ επιπλέον, σε αντίθεση με την επιβάρυνση ενός ταξιδιού από την ίδια αφετηρία (Ντίσσελντορφ) στην Αττάλεια, στα τουρκικά παράλια (προορισμός εκτός Ε.Ε.), όπου η επιπλέον επιβάρυνση θα είναι μόλις 30€».

Ο κ. Καλογιάννης διαπίστωσσε, σύμφωνα με την ανακοίνωσή του «οι προβληματισμοί του γερμανικού κολοσσού των αερομεταφορών είναι βάσιμοι» και ότι «η Ελλάδα, χώρα της οποίας η οικονομία βασίζεται στον πυλώνα του τουρισμού, μελετά σε βάθος τις επιπτώσεις από την εφαρμογή του πακέτου μέτρων Fit-for-55 της ΕΕ με σκοπό την επίτευξη δίκαιης, ανταγωνιστικής και πράσινης μετάβασης μέχρι το 2030, σε ευθυγράμμιση με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία».

Τονίζει επίσης ότι θα ενημερώσει σχετικά τον υπουργό Υποδομών και τον διοικητική της ΑΠΑ.

Επίσης, μια πιο ενδιάμεση λύση θα ήταν η Ελλάδα να μην βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον τουρισμό, καθότι αυτός δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει ως «βαριά βιομηχανία»…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back