Το συντριπτικό εκλογικό αποτέλεσμα της 21ης Μαΐου φαίνεται ότι εξάλειψε οποιαδήποτε αναγκαιότητα για προεκλογική προβολή των κομμάτων στο διαδίκτυο.
Από τις 21 Μαΐου μέχρι σήμερα, 4 Ιουνίου, έχουν δαπανηθεί στο «ελληνικό Google» (ένας καθ’ υπερβολή όρος), μόλις 200 ευρώ για πολιτική διαφήμιση.
Για να γίνει αντιληπτή η διαφορά, στο διάστημα 1-21 Μαΐου είχαν δαπανηθεί στην Ελλάδα 252.050 ευρώ για πολιτική καταχώρηση στη Google, τις διαφημίσεις που βλέπετε δηλαδή στα sites που επισκέπτεστε, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας (διακρίνονται από ένα x επάνω δεξιά).
Μέσα στον Μάιο, τη μεγαλύτερη δαπάνη είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ με 98.700 ευρώ και ακολούθησε το ΚΚΕ (19.600), Τρίτη η ΝΔ με 9.000 και τέταρτος ο υποψήφιός της Κώστας Κυρανάκης, ο οποίος εκείνη την περίοδο δαπανούσε το τεράστιο ποσό των σχεδόν 3.000 ευρώ τη μέρα, για προσωπική προβολή.
Τα 150 από αυτά, τα δαπάνησε μια υποψήφια της ΝΔ στην Εύβοια, η κα Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη, η οποία ήταν μακράν τελευταία σε σταυρούς, στις εκλογές της 21ης Μαΐου. Σημειώνεται ότι στις εκλογές της 25ης Ιουνίου δεν υπάρχει σταυροδοσία.
Οι υπόλοιπες είναι μικρές καταχωρήσεις, του Ευρωκοινοβουλίου κυρίως.
Στο facebook αντίστοιχα υπάρχει κάποια κίνηση, με πολύ μικρά ποσά, έως 100 ευρώ τη χορηγούμενη διαφήμιση.