dodoni back
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Hyundai i20 στην κορυφή της κατηγορίας του

Εικόνα του άρθρου Το Hyundai i20 στην κορυφή της κατηγορίας του
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/03/2017, 17:52
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σε μια μεγάλη συγκριτική δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Auto Zeitung (τεύχος 7/2017), το Hyundai i20 κατέκτησε την κορυφή στις κατηγορίες της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Σύμφωνα με τους ειδικούς που συμμετείχαν στην δοκιμή, το Hyundai i20 αξίζει «την ηγετική τoυ θέση στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Είναι αξιοσημείωτο το πόσο σχολαστικά αναπτύσσει η εταιρεία τα οχήματα της». 

Το i20 σημείωσε ιδιαίτερα καλή βαθμολογία στις κατηγορίες της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής οδικής συμπεριφορά. Ένας σημαντικός παράγοντας που οδήγησε το i20 στην κορυφή της κατάταξης μπροστά από τα Citroën C3, Opel Corsa, Renault Clio και Volkswagen Polo ήταν ο turbo state-of-the-art κινητήρας των 1.0-λίτρων με 74 kW (100 PS) (κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,6-4,0 lt/100 km, εντός πόλης: 5,8-5,0 lt/100 km, εκτός πόλης: 3,9-3,4 lt/100 km, εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 107-94g/km). 

Το περιοδικό Auto Zeitung αρκετά εντυπωσιασμένο έγραψε: «Ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας ακούγεται ισχυρός, είναι ελαστικός και με υψηλές στροφές και αναδεικνύει τη Hyundai σε έναν κορυφαίο σπρίντερ με μέγιστη πιθανή ταχύτητα 188 km/h». Το περιοδικό επίσης βράβευσε του i20 για την υψηλή του βαθμολογία στην ποιότητα και τη δεξιοτεχνία.

Το i20 Νέας Γενιάς εντυπωσίασε και τους ειδικούς δοκιμαστές «με την υποδειγματική και εργονομική χρήση του χώρου. Ακόμη και οι μεγαλόσωμοι και ψηλοί επιβάτες έχουν άφθονο χώρο προς όλες τις κατευθύνσεις στα μπροστινά καθίσματα». 

Στο κορυφαίο i20 δεν υπάρχει ίχνος από περιορισμούς που συνήθως συναντάμε σε μικρότερα αυτοκίνητα. Αυτό ισχύει και για το εξαιρετικό σύστημα πέδησης, το οποίο μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο στα 35,6 μέτρα στα 100 km/h - μια απόσταση ακινητοποίησης συγκρίσιμη με εκείνη ενός σπορ αυτοκινήτου, γράφουν οι ειδικοί δοκιμαστές.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (*)

Κινητήρες βενζίνης

  • 1.2-lt (75 PS) : Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,1 - 4,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 6.6 - 5.8 lt/100 km, Eκτός πόλης: 4,2 - 4,0 lt/100 km, Eκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 119-109 g/km
  • 1.25-lt (84 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,1 - 4,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 6.6 - 5.8 lt/100 km, Εκτός πόλης: 4,2 έως 4,0 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 119-109 g/km
  • 1.4-lt (100 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 6,4 - 6,2 lt/100 km, Εντός πόλης : 8,5 - 8,2 lt/100 km, Εκτός πόλης: 5.1 - 4.8 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 148-143 g/km
  • 1.0 Τ-GDi (100 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,6 - 4,0 lt/100 km, Εντός πόλης : 5,8 - 5,0 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3.9 έως 3.4 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής : 107-94 g/km
  • 1.0 Τ-GDi (120 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 5,0 - 4,6 lt/100 km, Εντός πόλης : 6,3 - 5,8 lt/100 km, Εκτός πόλης: 4.2 - 3.9 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 115-107 g/km

Κινητήρες Diesel

  • 1.1 CRDi (75 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής: 4,0 - 3,2 lt/100 km, Εντός πόλης: 4.9 - 3.4 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3,4 έως 3,0 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής: 103-83 g/km
  • 1.4 CRDi (90 PS): Κατανάλωση καυσίμου μικτής διαδρομής : 4,1 - 3,7 lt/100 km, Εντός πόλης: 4,9 - 4,5 lt/100 km, Εκτός πόλης: 3.5 έως 3.3 lt/100 km, Εκπομπές CO2 μικτής διαδρομής : 106-97 g/km

* Ανάλογα με τον εξοπλισμό και τις προδιαγραφές ελαστικών.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3