Oikonomou pisoi
ΗΠΕΙΡΟΣ

H Ήπειρος ως εμπορευματικό κέντρο: μικρή η κίνηση

Εικόνα του άρθρου H Ήπειρος ως εμπορευματικό κέντρο: μικρή η κίνηση
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/10/2018, 11:38
ΗΠΕΙΡΟΣ

Παρότι η Ήπειρος διαθέτει ένα λιμάνι και συνοριακούς σταθμούς-πύλες εισόδου και εξόδου, δεν αποτελεί σημαντικό εμπορευματικό σταθμό στην Ελλάδα. Το 2017 φορτώθηκε το 4% των συνολικών εμπορευμάτων που διακινήθηκαν από την Ελλάδα, ακριβώς ίδιο με το ποσοστό που εκφορτώθηκε.

Από την άλλη, το ποσοστό είναι πολύ αυξημένο σε σχέση με την αντίστοιχη απεικόνιση για το 2015, όταν έφτανε το 2,7% στις φορτώσεις και το 2,6% στις εκφορτώσεις.

Σε τόνους, οι φορτώσεις του 2017 αντιστοιχούν σε 15.247,42 και σχεδόν συντριπτικά αφορούν εθνικές μεταφορές. Επίσης εκφορτώθηκαν στην Ήπειρο 15.099,84 τόνοι εμπορευμάτων.

Σε πανελλαδικό επίπεδο παρατηρείται μείωση 5,20% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το 2017 σε σχέση με το 2016. Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2017 με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 300.176,29 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας μείωση 1,48% σε σύγκριση με το 2016 και τα τονοχιλιόμετρα σε 6.418.339,45 χιλ., σημειώνοντας μείωση σε σχέση με το 2016 κατά 9,70%.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back