Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 30-05-2022, 19:57
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Ηonda CRF450R σηματοδοτεί τα 50 χρόνια από την άφιξη του πρώτου μοντέλου motocross της ιαπωνικής εταιρείας. Στις πέντε δεκαετίες που έχουν περάσει από τότε, έχουν συντελεστεί τεχνολογικά άλματα τα οποία κατέστησαν τα διακριτικά «CR» και στη συνέχεια «CRF» συνώνυμα των off-road επιδόσεων.

Το 1973 η CR250M Elsinore ήταν μια μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε ως απάντηση στον αυξανόμενο ανταγωνισμό στο motocross σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ το 1981 η CR250R έφερε την τεχνολογία των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της στο ευρύ κοινό με την πρώτη υδρόψυκτη μοτοσυκλέτας παραγωγής. Τέσσερα χρόνια αργότερα το μοντέλο έγινε υδρόψυκτο και ήταν αυτή που καθόρισε την κατηγορία του.

Η επανάσταση του CR250R ξεκινάει το 1997 όπου η Honda προχώρησε σε ένα τολμηρό βήμα κατασκευάζοντας το πρώτο αλουμινένιο πλαίσιο για μοτοσυκλέτα MX παραγωγής. Το 2002 η CRF450R έγινε πιο δυνατή, ενώ μεγάλωσε σε διαστάσεις. Το 2009 μετά από μία σταθερή εξέλιξη, το μοντέλο ξαναγεννήθηκε διαθέτοντας έναν κινητήρα με σύστημα ψεκασμού, πεταλούδα γκαζιού 50mm και μπεκ 12 οπών.

Από την άλλη το 2017 CRF450R επανασχεδιάστηκε πλήρως, διαθέτοντας εντελώς νέο πλαίσιο, αναρτήσεις, ενώ υπήρξε σημαντική αύξηση της απόδοσης ισχύος στις υψηλές στροφές χάρη σε έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα.

Φέτος η CRF450R 50th Anniversary γιορτάζει τα 50 χρόνια. Πέρα από τους τροχούς και τη βασική αρχιτεκτονική του κινητήρα, η CRF450R είναι μία πραγματικά εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, βασιζόμενη σε μεγάλο βαθμό στις εξελίξεις της CRF450RW με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε το πρωτάθλημα ΜΧ GP το 2019.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
solidus