Οι Pink Floyd είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ιστορίας της μουσικής. Μέχρι το πρόσφατο, οριστικό τους «αντίο», πρόλαβαν και έκαναν μερικά από τα πιο τρομερά αλλά και πιο παράξενα πράγματα στην ιστορία της μουσικής. Όπως π.χ. πριν από 41 χρόνια, τέτοια μέρα, όταν ξεκινούσε η φωτογράφιση για το εξώφυλλο του Animals, το οποίο ήταν το τρίτο μέρος της «τριλογίας της στροφής» της μπάντας, από τις αγαπημένες μέρες του Σιντ Μπάρετ και τα μεθεόρτιά τους, στην πιο «τεχνοκρατική» περίοδο τους, σε ένα στυλ που ελάχιστοι πλην αυτών υπηρέτησαν με αξιοπρέπεια.
Η φωτογράφιση του Animals που είναι από τα άλμπουμ αναφοράς της μπάντας, έγινε στον ενεργειακό σταθμό του Μπάτερσι, κοντά στο Λονδίνο. Για τις ανάγκες της, η παραγωγή έβαλε σε… τροχιά ένα τεράστιο φουσκωτό ιπτάμενο γουρούνι, γύρω από τις δύο υψικάμινους του εργοστασίου. Το άλμπουμ ήταν μια μουσική μετασκευή της «Φάρμας των ζώων» του Όργουελ, εστιασμένη κυρίως στην ταξική διαφοροποίηση με τις γνωστές, τετράποδες αλληγορίες.
Το αστείο ήταν το εξής: για να προβλεφθεί η πιθανότητα να ξεφύγει το φουσκωτό γουρούνι από το πεδίο της φωτογράφισης, προσλήφθηκε ένας… ελεύθερος σκοπευτής. Την πρώτη μέρα των φωτογραφίσεων, ο σκοπευτής δεν χρειάστηκε. Τη δεύτερη όμως που χρειάστηκε, γιατί το γουρούνι λύθηκε, δεν είχε… επαναπροσληφθεί. Τελικά, το φουσκωτό ντεκόρ προσγειώθηκε κάπου στο Κεντ, όπου ένας κτηνοτρόφος ειδοποίησε έξαλλος την αστυνομία ότι «ένα φουσκωτό γουρούνι τρομάζει τις αγελάδες μου».
Το φουσκωτό γουρούνι έγινε σήμα κατατεθέν του άλμπουμ, όπως επίσης και των συναυλιών των Floyd. Όσοι και όσες βρέθηκαν εκείνο το μυθικό βράδυ του Μαΐου του ’89 στο ΟΑΚΑ, ξέρουν…