Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 3-01-2017, 19:00
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Νέες επικρίσεις δέχεται το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook, αφού φαίνεται τώρα να έχει μπλοκάρει φωτογραφία αγάλματος του 16ου αιώνα, του Ποσειδώνα, που κοσμεί την ομώνυμη πλατεία στην Μπολόνια της Ιταλίας  

Η συγγραφέα Elisa Barbari είχε επιλέξει το άγαλμα, το οποίο δείχνει τον Ποσειδώνα γυμνό και κρατώντας μια τρίαινα, για να δημοσιεύσει σε σχετική σελίδα του Facebook «Ιστορίες, περίεργα και απόψεις της Μπολόνια». Αλλά η συγκεκριμένη φωτογραφία του Ποσειδώνα έπεσε θύμα της πολιτικής προστασίας της ιδιωτικής ζωής του γίγαντα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Σε δήλωσή της στην Daily Telegraph ο Elisa Barbari αναφέρει ότι «η χρήση της φωτογραφίας δεν εγκρίθηκε επειδή παραβιάζει τις οδηγίες του Facebook σχετικά με τη διαφήμιση. Παρουσιάζει μια εικόνα με σεξουαλικό περιεχόμενο και η οποία εστιάζει σε υπερβολικό βαθμό

Σε δήλωσή του, το Facebook εξηγεί στη συγγραφέα: «Η χρήση της εικόνας δεν εγκρίθηκε επειδή παραβιάζει τις οδηγίες του Facebook σχετικά με τη διαφήμιση. Παρουσιάζει μια εικόνα με περιεχόμενο που είναι ρητά σεξουαλικό. Δείχνει σε υπερβολικό βαθμό το σώμα, εστιάζοντας άσκοπα σε μέρη του σώματος.

Η χρήση εικόνων ή βίντεο γυμνών σωμάτων ή υπερβολικών ντεκολτέ δεν επιτρέπεται, ακόμη και αν η χρήση τους προορίζεται για καλλιτεχνικούς ή εκπαιδευτικούς σκοπούς».

Η Barbari απάντησε με δυσπιστία, σημειώνοντας στη σελίδα της στο Facebook: «Ναι στον Ποσειδώνα, όχι στη λογοκρισία».

«Ήθελα να προωθήσω τη σελίδα μου, αλλά φαίνεται ότι για το Facebook το άγαλμα είναι μια σεξουαλική εικόνα που επιδεικνύει πάρα πολύ σάρκα. Πραγματικά, ο Ποσειδώνας; Αυτό είναι τρελό! Πώς μπορεί ένα έργο τέχνης, το δικό μας το άγαλμα του Ποσειδώνα, είναι το αντικείμενο της λογοκρισίας;» είπε στην Telegraph.

Μετά το σάλο, εκπρόσωπος του Facebook είπε σε μια δήλωση ότι η λογοκρισία ήταν λάθος και ανέφερε πως η ομάδα επεξεργάζεται εκατομμύρια διαφημιστικών εικόνων κάθε εβδομάδα, και σε ορισμένες περιπτώσεις εσφαλμένα απαγορεύει κάποιες διαφημίσεις. «Αυτή η εικόνα δεν παραβιάζει τις πολιτικές διαφήμισης μας. Ζητούμε συγγνώμη για το λάθος και σας ενημερώνουμε ότι εγκρίνουμε τη διαφήμισή», ανέφερε η δήλωση.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
kaissa 2