ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

​ «Εργαλεία» για επιχειρήσεις από τη Google

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2016, 16:22
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα πέντε βασικά εργαλεία της Google για μια πετυχημένη διαδικτυακή τουριστική- εμπορική παρουσία είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν επιχειρηματίες της Άρτας και υπάλληλοι τουριστικών και άλλων επιχειρήσεων στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Google μετά από πρόσκληση του Επιμελητηρίου Άρτας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online». 

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Google με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) και τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων). Τη βασική εισήγηση, παρουσία του δημάρχου Άρτας Χρήστος Τσιρογιάννη και του προέδρου του Επιμελητηρίου Χρήστου Παπάζογλου, έκανε ο ειδικός σύμβουλος της Google Ηλίας Χάντζος. «Θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλα τα εργαλεία – πλην της διαφήμισης- προσφέρονται στην υπηρεσία ενός επιχειρηματία του τουρισμού ή εμπόρου, εντελώς δωρεάν» τόνισε ο κ. Χάντζος. Ακόμη μία ιστοσελίδα, μπορεί κάποιος να φτιάξει μόνος του εντελώς δωρεάν. Υπάρχουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο που το προσφέρουν και μάλιστα είναι σχετικά εύκολο» πρόσθεσε.

Ο κ. Χάτζος εξήγησε πως μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία προϋποθέτει δημιουργία Ιστοσελίδας προσαρμοσμένη για όλες τις συσκευές –φορητές και σταθερές και χρήση του Google my business. Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο καταχώρησης της επιχείρησης στους χάρτες της Google. Επίσης, ο κ. Χάντζος σημείωσε τη σημασία της χρήσηςΗ χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όπως είπε, θα πρέπει να ανανεώνονται συχνά οι πληροφορίες-φωτογραφίες, βίντεο και να απαντάμε στις κριτικές, ώστε να κρατάμε σε επαφή τους πελάτες μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back