ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιμελητήρια: Τα κέντρα υποστήριξης μετατρέπονται σε υπηρεσίες μίας στάσης

Εικόνα του άρθρου Επιμελητήρια: Τα κέντρα υποστήριξης μετατρέπονται σε υπηρεσίες μίας στάσης
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/03/2018, 21:01
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών και την μείωση του διοικητικού φόρτου τα Κέντρα Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Κ.Υ.ΕΠΙΧ.) των επιμελητηρίων όλης της χώρας θα μετατραπούν μέχρι το τέλος του 2019, σε Υπηρεσίες Μίας Στάσης και Σημεία Μίας Επαφής για τις, κάθε νομικής μορφής, εταιρείες.

Το σχετικό έργο που εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ, με επιλέξιμη δημόσια δαπάνη 2.980.024 ευρώ και θα υλοποιηθεί μέσα σε ένα χρόνο από τη Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.

Συνοπτικά, το έργο προβλέπει:

  1. Σύμβουλο για την υποστήριξη και την υλοποίηση του έργου.
  2. Δημιουργία κεντρικής δομής οργάνωσης και υποστήριξης των Κ.Υ.ΕΠΙΧ., η οποία θα αναλάβει τη συνεχή παρακολούθηση, αξιολόγηση και συνεχή ανατροφοδότηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα του έργου των Κ.Υ.ΕΠΙΧ.
  3. Διεξαγωγή πέντε δυναμικών μελετών και επεξεργασία προτάσεων, σε μείζονα θέματα επιχειρηματικότητας, για την απλοποίηση των διοικητικών υποθέσεων με γνώμονα τη δημιουργία ενός φιλικού περιβάλλοντος για την επιχειρηματικότητα εν γένει στη χώρα μας.
  4. Δημιουργία και επικαιροποίηση καθ' όλη τη διάρκεια της Πράξης 15 δυναμικών οδηγών άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλο το φάσμα σχετικών διοικητικών θεμάτων (π.χ. αδειοδότηση, εθνικό/κοινοτικό πλαίσιο λειτουργίας, γνωστοποίηση λειτουργίας, κ.α.) και συνεχή καθοδήγηση των στελεχών των ΚΥΕΠΙΧ για την βέλτιστη απόκριση σε εξειδικευμένα ερωτήματα από τις επιχειρήσεις.
  5. Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας (διαδικτυακή πύλη, υποσύστημα αιτημάτων, υποσύστημα ticketing, υποσύστημα μητρώου, υποσύστημα διαχείρισης ψηφιοποιημένων εγγράφων, υποσύστημα on line επικοινωνίας εμπλεκόμενων μερών, διασύνδεση με τρίτα συστήματα κλπ), μέσω της οποίας θα επιτρέπεται η υποστήριξη των στελεχών των Κ.Υ.ΕΠΙΧ. και των επιχειρηματιών με στόχο την, μεσοπρόθεσμα, «paperless» διευθέτηση και διαχείριση των αιτημάτων/ζητημάτων των επιχειρήσεων σε πάσης φύσης διεκπεραίωση διοικητικών ζητημάτων σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες.
  6. Δημιουργία e-βιβλιοθήκης, ψηφιοποίηση των προαναφερθέντων μελετών/οδηγών και ανάπτυξη ψηφιακού ενημερωτικού - εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα προορίζεται για το προσωπικό των Κ.Υ.ΕΠΙΧ. και των επιχειρήσεων.
  7. Σχεδιασμό και υλοποίηση προγράμματος κατάρτισης 200 στελεχών των Κ.Υ.ΕΠΙΧ. σε μία σειρά αντικειμένων που άπτονται του ρόλου και των καθηκόντων τους.
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back