Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Θ. Μπέγκας: «Δεν συγκρουόμαστε με κανέναν αλλά…»

Εικόνα του άρθρου Θ. Μπέγκας: «Δεν συγκρουόμαστε με κανέναν αλλά…»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/02/2024, 20:09
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένα πρόσθετο κόστος 2,2 εκατ. ευρώ θα επέλθει με την τεχνική λύση που αποφάσισε η δημοτική αρχή Ιωαννίνων για την κατασκευή του επιχώματος σε οδικό τμήμα 400 μ. επί του μεγάλου δακτυλίου της πόλης.

Ένα κόστος που η δημοτική αρχή Ιωαννίνων αισιοδοξεί ότι θα το καλύψει από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος 2021-2027».

«Θα κάνουμε ό,τι είναι νόμιμο. Αυτή η ιστορία αρχίζει και τελειώνει λαμβάνοντας υπόψη με επιστημονικές απόψεις και δεδομένα και δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια. Δεν συγκρουόμαστε με κανέναν φορέα. Υπηρετούμε την αρχή της ποιότητας και της ασφάλειας ενός έργου που θα παραδώσουμε στους δημότες. Και πιστεύω ότι σε αυτή τη λογική πρέπει να συντασσόμαστε όλοι» είπε ο δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας, από το βήμα της ειδικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Με αυτόν τον τρόπο ο κ. Μπέγκας ήρθε να απαντήσει εμμέσως πλην σαφώς στον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες ανέφερε ότι δεν συμφωνεί με την τεχνική λύση των χαλικοπασσάλων, που είναι πιο ακριβή, θέτοντας ως προϋπόθεση την υλοποίηση μελέτης ρευστοποίησης του εδάφους εκ μέρους του Δήμου Ιωαννιτών.

Διαβάστε: Μεγάλος δακτύλιος: Το ιστορικό του επιχώματος

Ο κ. Μπέγκας είπε ότι ο φάκελος του έργου θα είναι πλήρης, με όλες τις νόμιμες εγκρίσεις που απαιτούνται. «Θα τηρήσουμε πλήρως οποιαδήποτε τεχνική και διοικητική διαδικασία απαιτείται ώστε στο τέλος να επιτύχουμε την έγκριση της συμπληρωματικήκς σύμβασης. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό». Επί της ουσίας ο κ. Μπέγκας υποστηρίζει ότι η επιστημονικότητα του φακέλου του έργου θα ξεπεράσει το όποιο κώλυμα ή την όποια ένσταση.

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κώστας Γκόγκος, κατά τη συνεδρίαση, αναφέρθηκε σε στοιχεία του έργου, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι το έργο θα είναι έτοιμο μέσα στο 2024. Ωστόσο, τα βήματα που πρέπει να γίνουν, είναι πολλά, όπως τα περιέγραψε και ο ίδιος. Συμπληρωματική σύμβαση, γνώμη του Τεχνικού Συμβουλίου Έργων για τον 2ο Ανακεφαλαιωτικό Πίνακα Εργασιών, ενημέρωση του φακέλου για την περιβαλλοντική αδειοδότηση, προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο λόγω της υπέρβασης του αρχικού κόστους του έργου.

Ο Βασίλης Τσούρης, εκ μέρους των Τεχνικών Υπηρεσιών, ήταν αυτός που ανέλαβε να εξηγήσει τα τεχνικά στοιχεία όσον αφορά το επίχωμα, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη ρευστοποίηση του εδάφους και σε στοιχεία που υποδεικνύουν ότι αυτή υφίσταται σε παρά πολύ μεγάλο βαθμό.

Το ζήτημα του μεγάλου δακτυλίου και της ενημέρωσης εκ μέρους της δημοτικής αρχής, έθεσε ο επικεφαλής της παράταξης «Όμορφη Πόλη» Παντελής Κολόκας, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του περιφερειάρχη Ηπείρου.

Ο οδικός άξονας των 4,4 χλμ., που έχει κατασκευαστεί κατά 50% περίπου, αυτή τη στιγμή κοστολογείται στα 18,7 εκατ. ευρώ. Με το πρόσθετο κόστος, θα φτάσει σχεδόν στα 21 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ
Φονιάς
Λαμογια όλοι τους..Ανίκανοι άχρηστοι κι επικίνδυνοι
ΤΣΕ ΚΑΙ ..ΒΑΡΑ ....
ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ...... 2 ΜΥΡΙΑΚΙΑ ??? ........ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ........ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ .. ΥΠΟΖΥΓΙΑ !!!! ΑΣΕ , ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ....... ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ........ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ...... ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ........ ΜΠΑΑΑΑΑΑ ..... ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ ......
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back