Συντακτης: Βαρβάρα Αγγέλη
Δημοσιευση: 7-09-2020, 21:32
ΠΡΟΣΩΠΑ & ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Πίσω στη δεκαετία του ’60, και οι διαφημίσεις στον τοπικό Τύπο των Ιωαννίνων έδιναν έμφαση στις ηλεκτρικές συσκευές που αλλάζουν την καθημερινότητα, αλλά και σε «πάγιες», από τον μεσοπόλεμο ακόμη, υπηρεσίες, όπως είναι οι υπηρεσίες ομορφιάς. 

Οι έντυπες διαφημίσεις αποτελούσαν εκείνη την εποχή βασικό -ίσως το πιο βασικό- εργαλείο επικοινωνίας και προώθησης ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας. Οι δημιουργοί τους με τα λίγα σχεδιαστικά μέσα τα οποία διέθεταν τότε, στόχευαν στο γυναικείο κυρίως καταναλωτικό κοινό που «κανόνιζε» όλα τα σχετικά με το σπίτι, τη διατροφή, τις συνήθειες. Σε αρκετές από τις διαφημίσεις, το χιούμορ δεν έλειπε. 







200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
solidus