Νομοτεχνικές βελτιώσεις, που προβλέπουν την υποχρεωτική χρήση κράνους από αναβάτες οχημάτων μικροκινητικότητας, καθώς και την αύξηση σε πέντε, των μαθημάτων πρακτικής εκπαίδευσης για την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου με δίπλωμα δικύκλου έως 125 κε, επέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής στο νομοσχέδιο για την Αστική Κινητικότητα και Μικροκινητικότητα.
Σημειώνεται ότι η πρώτη εισαχθείσα ρύθμιση προέβλεπε σύσταση για τη χρήση κράνους για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα ενώ τώρα προβλέπει την υποχρέωση χρήσης του κράνους, εξαιρουμένων των ηλεκτρικών αμαξιδίων των ΑμεΑ.
Η δεύτερη εισαχθείσα ρύθμιση προέβλεπε (πλέον της κατοχής διπλώματος Β επί έξι έτη και ηλικία άνω των 27 ετών) την υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση τριών μαθημάτων, ενώ τώρα προβλέπει πέντε μαθήματα.
Τελευταία ενημέρωση: Το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής. Επί της αρχής του νομοσχεδίου ψήφισαν: υπέρ η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25 ενώ «παρών» δήλωσε η Ελληνική Λύση.
Επί του συνόλου, ψήφισαν υπέρ η ΝΔ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, και «παρών» η Ελληνική Λύση.