ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Χειμερινές δοκιμές για το Hyundai i30 Ν

Εικόνα του άρθρου Χειμερινές δοκιμές για το Hyundai i30 Ν
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/03/2017, 12:32
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Χειμερινές δοκιμές στο πρώτο της μοντέλο υψηλών επιδόσεων διεξάγει η Hyundai Motor: Το i30 Ν, που αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2017. Το i30 Ν θα είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας i30, μετά την έναρξη διάθεσης της πεντάθυρης έκδοσης, τον Ιανουάριο και την παγκόσμια πρεμιέρα του i30 Tourer (Wagon) πριν λίγες ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. 

Το πρώτο μοντέλο Ν της Hyundai Motor, θα συγκεντρώσει την εμπειρία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υψηλής απόδοσης αυτοκινήτου δρόμου, δημιουργώντας μέγιστη οδηγική απόλαυση στο δρόμο και στην πίστα σε ένα προσιτό πακέτο υψηλών επιδόσεων.

Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων χειμερινών δοκιμών στη Σουηδία, ο Thierry Neuville, ο οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της Hyundai Motorsport, δοκίμασε το αυτοκίνητο σε μια παγωμένη λίμνη για να πάρει μια αίσθηση της απόδοσής του και να παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους μηχανικούς, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η διαδικασία ανάπτυξής του. Η οδηγική του εμπειρία και τα σχόλιά του καταγράφηκαν σε βίντεο, που κυκλοφόρησε για τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

«Τόσοι πολλοί άνθρωποι αναμένουν αυτό το αυτοκίνητο και έτσι είναι χαρά μου να το δοκιμάζω», δήλωσε ο Thierry Neuville. «Οι μηχανικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Υπάρχει καλή πρόσφυση και μεγάλη σταθερότητα στις ολισθηρές συνθήκες των δοκιμών. Και είναι πολύ εύκολο να το χειριστείς. Ένας κανονικός οδηγός θα μπορέσει να πάρει μια αίσθηση παρόμοια με εκείνη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου».

Η Hyundai Motor πραγματοποιεί χειμερινές δοκιμές στο Arjeplog της Σουηδίας ώστε να αναπτυχθούν και να συντονιστούν τα δυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου. Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας, το Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης, το Σύστημα Διεύθυνσης, τα Αμορτισέρ, οι Αναρτήσεις και τα Ελαστικά δοκιμάζονται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που φτάνουν τους μείον 30 βαθμούς Κελσίου.

Ο κ. Alexander Eichler, επικεφαλής του τμήματος High-Performance Test Vehicle and Development του Τεχνικού Κέντρου της Hyundai Motor Europe, σκιαγραφεί το στόχο για το i30 Ν ως εξής: «Ο κύριος στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την οδηγική απόλαυση. Συμβολίζοντας έναν διπλό ελιγμό πίστας ‘chicane’, όπου το λογότυπο ‘Ν’ ενσωματώνει αυτή την πτυχή. Ένα ευέλικτο όχημα που είναι απολαυστικό στην οδήγηση».

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back