Oikonomou pisoi
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Τώρα έγινε δρόμος «πρόσβασης στην Ιόνια»

Εικόνα του άρθρου Τώρα έγινε δρόμος «πρόσβασης στην Ιόνια»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/02/2023, 11:00
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Ο πρωθυπουργός είναι λίγο πιο προσεκτικός για το Ιωάννινα-Κακαβιά και η ΝΔ άλλαξε κάπως τον πανηγυρικό τόνο που έδιναν αναρτήσεις ακόμα και του υφυπουργού Υποδομών για τον δρόμο, ο οποίος δεν θα είναι… Ιόνια.

Έτσι λοιπόν, από τις φωτογραφίες της Ιόνιας, με τις οποίες προπαγανδιζόταν αρχικά ο δρόμος, ο πρωθυπουργός σε ανάρτησή του στο facebook (την οποία αναπαρήγαγε αυτούσια το ΑΠΕ…) αναφέρει το έργο ως δρόμο που «θα εξασφαλίζει την πρόσβαση στην Ιόνια Οδό και θα βγάλει περιοχές από την απομόνωση».

Το γενικότερο πανηγυρικό κλίμα παραμένει στην «ανάρτηση απολογισμού» του πρωθυπουργού, λέγοντας ότι το έργο συζητιέται και σχεδιάζεται 18 χρόνια (κάτι που ισχύει) και ότι «είναι ένα έργο εθνικής σημασίας που θα ενώνει την πρωτεύουσα της Περιφέρειας Ηπείρου με την Αλβανία, με την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και με τα Δυτικά Βαλκάνια».

Προφανώς, ο πρωθυπουργός εννοεί τις συνδέσεις… μακροσκοπικά, καθώς οι υπόλοιποι δρόμοι είναι κατά κύριο λόγο αυτοκινητόδρομοι.

Υπενθυμίζεται ότι ο δρόμος θα κατασκευαστεί ως τρίιχνος (τυπική διατομή 12,6 μ) και όχι τετράιχνος με λωρίδες έκτακτης ανάγκης (με τυπική διατομή 22,5 μ.) όπως είχε σχεδιαστεί κάποτε, χωρίς κεντρική νησίδα, αλλά στηθαίο τύπου New Jersey.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 310 εκατ.  ευρώ – από τα οποία  τα 66 εκατ. ευρώ αφορούν την προαίρεση του τμήματος  «Καλπάκι-Κακαβιά»  και τα 10 εκατ. ευρώ τον ανισόπεδο κόμβο Πασσαρώνος και το έργο θα γίνει με το σύστημα «μελέτη-κατασκευή»

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back