Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota: «Καθαρότερη» μάρκα στην Ευρώπη για το 2017

Εικόνα του άρθρου Toyota: «Καθαρότερη» μάρκα στην Ευρώπη για το 2017
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/03/2018, 22:43
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, με τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της, να μειώνεται κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ., αναδείχθηκε η Toyota, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης. 

Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 38% στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών της Toyota το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 406.300 μονάδες.

Την ίδια στιγμή, το ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης των υβριδικών οχημάτων της Toyota αυξήθηκε σημαντικά, φτάνοντας σε ένα πανευρωπαϊκό ποσοστό της τάξης του 50%. 

Στην ελληνική αγορά, πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο: 3.336 Έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%. Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών «επί ελληνικού εδάφους», αναφέρονται εδώ: https://www.toyota.gr/hybrid/proof-drive.json (Στον σύνδεσμο μπορείτε παρακολουθήσετε και αξιολογήσεις από τα Γιάννενα, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία).

Παράλληλα, όπως αναφέρει η έρευνα της Jato Dynamics, η εστίαση της Toyota στα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και η ευρύτερη στρατηγική στόχευση της εταιρείας, υποδηλώνουν ότι αυτά αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική λύση μετακίνησης. 

Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους. 

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back