Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

«Ας συζητήσουμε επιτέλους για τον Ε65»

Εικόνα του άρθρου «Ας συζητήσουμε επιτέλους για τον Ε65»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/11/2016, 01:20
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Μπορεί η κατασκευή του Ε65 να προχωρά στο μεγαλύτερο μέρος του, αλλά το βόρειο τμήμα Καλαμπάκας-Εγνατίας παραμένει σε εκκρεμότητα, με το υπουργείο Υποδομών να μην έχει κλείσει ακόμα ούτε το θέμα της χάραξης - πόσο μάλλον το θέμα της χρηματοδότησης.

Για την περιφερειακή παράταξη της αντιπολίτευσης «Συμμαχία Ηπειρωτών» με επικεφαλής τον Γιώργο Ζάψα, η απουσία μιας οργανωμένης συζήτησης για τον οδικό άξονα Ε65 με όλους τους φορείς αποτελεί παράλειψη του περιφερειακού συμβουλίου. Για τον λόγο αυτόν, ζητά από τον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου Σταύρο Παργανά στην επόμενη συνεδρίαση του οργάνου να συμπεριληφθεί ως θέμα συζήτησης ο Ε65.

Η παράταξη εστιάζει περισσότερο στο θέμα της χάραξης, το οποίο ήρθε στο τοπικό προσκήνιο το καλοκαίρι με τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Σταύρο Καλογιάννη να καταθέτει μια πρόταση εναλλακτικής χάραξης. Μια πρόταση που η παράταξη του κ. Ζάψα κάθε άλλο παρά απορρίπτει, σε αντίθεση με τον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη ο οποίος επιμένει ότι το έργο πρέπει να κατασκευαστεί το συντομότερο δυνατόν χωρίς να εμπλακεί το σημείο σύνδεσης του Ε65 με την Εγνατία οδό.

«Ο χρόνος περνάει, οι αποφάσεις θα ληφθούν και θα είναι αργά για δάκρυα. Οι περιφερειακοί σύμβουλοι έχουν υποχρέωση και δικαιούνται να πάρουν θέση. Η απόφασή τους θα επηρεάσει την αναπτυξιακή προοπτική της Ηπείρου όπως και να το δει κανείς. Η επικοινωνία, ο τουρισμός και η κίνηση των αγαθών διαπεριφερειακά είναι ζητούμενο και έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε τη  βέλτιστη λύση. Το τρένο Καλαμπάκα-Γιάννενα-Ηγουμενίτσα αργεί, αλλά να συνδεθούμε με τον Ε65 δια μέσω ‘Καρπερού’ είναι άδικη μοίρα για τον τόπο και θα μας αναθεματίζουν οι επόμενες γενιές» σημειώνει η «Συμμαχία Ηπειρωτών». Αυτή τη στιγμή οριστική χάραξη του τμήματος Καλαμπάκα-Εγνατία οδός δεν υπάρχει. Όπως αναφέρει η παράταξη, στο υπουργείο συζητούνται τρεις προτάσεις: η πρόταση της παραχωρησιούχου εταιρείας ΤΕΡΝΑ (απομακρυσμένη σύνδεση δια μέσω Καρπερού Δεσκάτης), η εναλλακτική πρόταση Καλογιάννη («συντομεύει τη διαδρομή κατά 28km και δεν αδικεί τις άλλες επιλογές» αναφέρει η παράταξη) και η αρχική χάραξη (ενδιάμεση χάραξη των δυο άλλων).


ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back