Πριν λίγους μήνες, κατέρρευσε η γέφυρα Κομποτίου. Ακολούθησε ένα ξύλινο γεφύρι στο παραλίμνιο πάρκο Άρτας.
Με αφορμή τα δύο αυτά περιστατικά, η περιφερειακή σύμβουλος Άρτα της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών», Ράνια Γκίζα, σε ανακοίνωσή της, ανοίγει το ζήτημα της στατικής επάρκειας γεφυριών στον Άραχθο, και δη της γέφυρας Άρτας και της γέφυρας στο Νεοχώρι.
Για τη γέφυρα Άρτας σημειώνει ότι είναι η «μόνη γέφυρα που ενώνει την πόλη με τα χωριά του κάμπου και τα προβλήματά της είναι γνωστά εδώ και πάρα πολύ καιρό, όπως και το γεγονός ότι χρήζει άμεσης συντήρησης και αποκατάστασης». Προσθέτει δε ότι το μόνο που έχει γίνει, είναι η τοποθέτηση πινακίδων που απαγορεύουν τη διέλευση σε οχήματα άνω των 20 τόνων. «Λες και όταν συμβεί το απευκταίο, αυτή η κίνησή τους θα είναι αρκετή για να αποσείσει τις τεράστιες ευθύνες τους» τονίζει.
Η κα Γκίζα θέτει όμως και το ζήτημα της γέφυρας στο Νεοχώρι Άρτας, επικαλούμενη και μια αυτοψία ερασιτέχνη ψαροτουφεκά. «Όπως αποκαλύπτουν κάτοικοι του χωριού, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου, μετά από επιτόπια αυτοψία ερασιτέχνη ψαροτουφεκά, φαίνεται πως το πέδιλο της γέφυρας, που βρίσκεται μέσα στο ποτάμι από την πλευρά του Νεοχωρίου, παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι γύρω από το πέδιλο έχει σχηματιστεί τρύπα βάθους 8 μέτρων και η βάση του μισού πέδιλου βρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα» τονίζει.
Η κα Γκίζα ζητά να ελεγχθούν αυτές οι πληροφορίες και να διερευνηθεί άμεσα η ύπαρξη ή μη προβλήματος στη γέφυρα.