Η εταιρεία καλεί όλους τους πελάτες της που διαθέτουν ήδη κάποιο Galaxy Note 7 στη χώρα μας, να διακόψουν τη χρήση της συσκευής, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να απενεργοποιήσουν το τηλέφωνο.
Η Samsung, επιβεβαιώνει στην σχετική ανακοίνωσή της ότι δουλεύει με τους συνεργάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή το πρόγραμμα αντικατάστασης, το οποίο θα επιτρέπει σε όσους έχουν αγοράσει το Galaxy Note 7 να ανταλλάξουν το συγκεκριμένο μοντέλο συσκευής με ένα Galaxy S7 Edge. Εναλλακτικά, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.
Για λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα ανταλλαγής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung:
• από σταθερό 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864)
• από κινητό: 210 6897691
• στην Κύπρο: 800 94000 (από σταθερό)
«Η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας - για το λόγο αυτό, ζητάμε από όλους τους καταναλωτές του Note7 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν», δήλωσε ο επικεφαλής Marketing στη Samsung Electronics Europe Ντέιβιντ Λόουες. «Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από την Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε».
Ο ίδιος πρόσθεσε επίσης, ότι η εταιρεία συνεργάζεται ενδελεχώς, με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίλυση της κατάστασης και ότι σκοπός της Samsung είναι να γίνει άμεσα και αποτελεσματικά η ανταλλαγή των συσκευών Galaxy Note 7, προκειμένου να μειωθεί οποιοδήποτε ρίσκο για τους καταναλωτές.