Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Toyota Aygo

Εικόνα του άρθρου Παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Toyota Aygo
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/03/2018, 13:36
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτη εμφάνιση για το ανανεωμένο Aygo πραγματοποίησε η Toyota στο 88ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το ανανεωμένο Aygo διατηρεί την χαρακτηριστική σχεδιαστική ταυτότητα «X» του εμπρός τμήματος που εμφανίσθηκε στο υπάρχον μοντέλο, αλλά πλέον έχουν προστεθεί νέα γραφικά στοιχεία τα όποια ενισχύουν την εικόνα του μικρού αυτοκινήτου.



Μπροστά, κυριαρχούν οι ανασχεδιασμένοι προβολείς Keen Look, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) και η εμπρός μάσκα. Πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα LED DRL συμβάλουν στην ασφάλεια λόγω των νέων χαρακτηριστικών τους.

Στη καμπίνα, το αναβαθμισμένο όργανο πολλαπλών ενδείξεων προσφέρει μια αίσθηση τρισδιάστατων γραφικών και νέο χρώμα φωτισμού. Οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και οι καινούργιες επενδύσεις των καθισμάτων αναβαθμίζουν την εικόνα του εσωτερικού χώρου.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, το ανανεωμένο Toyota Aygo έχει βελτιωθεί και στον τομέα της ποιότητας κύλισης. Η μείωση θορύβων, των κραδασμών και των τριγμών (χαρακτηριστικά NVH (Noise, Vibration, Harshness) αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης στη καμπίνα. Καθοριστικό ρόλο παίζουν τα πρόσθετα μονωτικά και απορροφητικά υλικά στο ταμπλό, τις κολόνες Α, τις πόρτες και το πίσω τμήμα.



Ο 3κύλινδρος, 12βάλβιδος, κινητήρας 1.000 κ.εκ. VVT-i DOHC της Toyota πληροί τώρα τις προδιαγραφές Euro 6.2. Έχει αναβαθμιστεί πετυχαίνοντας καλύτερη σχέση ισχύος και κατανάλωσης. Επίσης, έχει αυξηθεί η ροπή στις χαμηλότερες στροφές, για να είναι ευκολότερη η διαχείριση του αυτοκινήτου στην πόλη.

Ο κινητήρας αποδίδει τώρα 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 9,3 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Το ανανεωμένο Aygo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8΄΄ και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Το ανανεωμένο Aygo διατίθεται σε στάνταρ και Eco-εκδόσεις. Η τελευταία ωφελείται από μία μακρύτερη 4η και 5η σχέση, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης - Rolling Resistance Coefficient (RRC), το σύστημα Stop & Start και αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Η στάνταρ έκδοση βελτιώνει την κατανάλωση από 4,1 σε 3,9 λίτρα/100 χλμ. (κύκλος NEDC), που όπως είναι φυσικό επηρεάζει και τις εκπομπές CO2. Η μείωση είναι 5 γραμ./χλμ. και πλέον οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 90 γραμ./χλμ. Επίσης, άλλαξαν τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και αναβάθμισαν το λογισμικό του συστήματος διεύθυνσης.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back