ΗΠΕΙΡΟΣ

Οδικοί άξονες Πρέβεζας: Το κράτος έχει συνέχεια…

Εικόνα του άρθρου Οδικοί άξονες Πρέβεζας: Το κράτος έχει συνέχεια…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/11/2023, 15:25
ΗΠΕΙΡΟΣ

Η πρόσφατη δήλωση του υφυπουργού Υποδομών Νίκου Ταχιάου ότι δεν υπάρχει «λεφτόδεντρο» για τους οδικούς άξονες της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας, δηλαδή για τη σύνδεση της Ιόνιας με την πόλη της Πρέβεζας και για το παραλιακό οδικό τμήμα Μεσοπόταμος-Λούτσα, συνεχίζει να προκαλεί «δυσφορία» στον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη.

Την περασμένη εβδομάδα, κατά το συνέδριο της ΕΝΠΕ, είχε και ένα ξέσπασμα κατά υπουργείων λέγοντας μάλιστα ότι «μας θεωρούν Αλβανία εδώ».

Σε σημερινή του δήλωση, ο κ. Καχριμάνης, αφού κατέθεσε τη δυσφορία του για τα όσα είπε ο υφυπουργός Υποδομών, είπε το εξής: «Δεν δέχομαι ότι σε ένα κράτος δεν υπάρχει συνέχεια», προσθέτοντας ότι για τους οδικούς άξονες της Πρέβεζας υπήρξαν συνεννοήσεις με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το κράτος είναι… η Νέα Δημοκρατία και η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου ήταν και πάλι της Νέας Δημοκρατίας. Αυτή ήταν κυβέρνηση πριν, αυτή είναι κυβέρνηση τώρα. Η διακυβέρνησή της είναι συνεχής. Τα περί μη συνέχειας του κράτους, που επικαλείται ο κ. Καχριμάνης, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας εύσχημος τρόπος για να κατευνάσει τα πνεύματα. Κι αυτό με το δεδομένο ότι ο υφυπουργός Υποδομών αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα στα Γιάννενα «για να αποσαφηνιστούν όλα τα ζητήματα που έχουν ανακύψει» όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της Περιφέρειας.

«Η προηγούμενη πολιτική ηγεσία» του υπουργείου Υποδομών δεν είχε κανένα μα κανένα πρόβλημα να παραδώσει τις μελέτες για τους οδικούς άξονες στην Περιφέρεια Ηπείρου για να τις επικαιροποιήσει και να τις ολοκληρώσει. Προεκλογικά, ο κ. Καχριμάνης είχε σπεύσει να παρουσιάσει μάλιστα τον νέο σχεδιασμό για την οδική σύνδεση Ιόνιας-Πρέβεζας και να δεσμευετεί ότι ο δρόμος θα γίνει «κομμάτι-κομμάτι».

Σημειωτέον ότι οι μελέτες για την οδική σύνδεση Ιόνιας-Πρέβεζας είχαν ξεκινήσει από το 2007. Δεκαπέντε χρόνια δηλαδή, μελετούσε το υπουργείο Υποδομών την όλη υπόθεση. Οπότε, κατά κάποιο τρόπο, σε αυτή την περίπτωση, το κράτος έχει συνέχεια… Είναι σαφές ότι ο οδικος αυτός άξονας δεν αποτέλεσε ποτέ προτεραιότητα για κανένα υπουργείο Υποδομών.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3