Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Nissan Juke, δόθηκαν περισσότερα στοιχεία για το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου μέλους τη γκάμας της ιαπωνικής φίρμας. Το νέο Nissan Juke, παράγεται μόνο με έναν κινητήρα βενζίνης. Ειδικότερα, η μάρκα επέλεξε τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. απόδοσης 117 ίππων.
Ανακοινώθηκε ότι δεν πρόκειται να προστεθεί κινητήρας ντίζελ στη γκάμα του νέου μοντέλου και πως αργότερα θα λανσαριστεί μόνο μια υβριδική μονάδα παραγωγής ενέργειας. Οι εκπρόσωποι της μάρκας δεν έδωσαν περισσότερα στοιχεία για την υβριδική διάταξη.
Ωστόσο, εκτιμάται ότι ίσως να χρησιμοποιηθεί στο νέο Nissan Juke η υβριδική μονάδα παραγωγής ενέργειας που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση των Βρυξελλών για να εξοπλίσει τη νέα γενιά του Renault Captur. Όπως είναι γνωστό, και τα δυο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν κοινά μηχανικά μέρη καθώς ανήκουν στο ίδιο γκρουπ Renault-Nissan. Αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2021.
O 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας διαθέτει ένα υπερσυμπιεστή, αποδίδει 117 ίππους και 18,4 χλγμ. ροπής (20,4 χλγμ. με λειτουργία over boost).
Κατά την διάρκεια της πρώτης δοκιμής στη διαδρομή από την Αθήνα στη Λειβαδιά, με την έκδοση που φέρει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), με paddle shifts, η μέση κατανάλωση ήταν 8,5 λίτρα/100χλμ.
Υπάρχει επιλογή και με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Ανακοινώθηκε ότι η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία 5,9 λιτρα/100 χλμ. (WLTP) με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 6 λιτρα/100 χλμ. με το DCT (WLTP). Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί, ξεκινώντας από 135 γραμ./χλμ. (WLTP) για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 138 γραμ./χλμ. (WLTP) για το DCT.
Το «D-Mode» επιτρέπει στον οδηγό να επιλεγεί εύκολα τις τρεις λειτουργίες (Standard, Eco και Sport), προκειμένου να ρυθμίζει την απόκριση του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης ανάλογα με το δρόμο ή τη διάθεσή του.