dodoni back
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα γενιά Nissan Qashqai

Εικόνα του άρθρου Νέα γενιά Nissan Qashqai
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/12/2019, 20:19
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tο Nissan Qashqai όταν πρωτοκυκλοφόρησε κατάφερε να πάρει μια σειρά από επαίνους για την ποιότητα οδήγησης, τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του, αλλά και τις «ιδιαίτερες» διαστάσεις του.

Το ίδιο μοντέλο, στη νέα του γενιά, έγινε ακόμη καλύτερο σε όλους τους τομείς και έχει ως στόχο να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του. Στη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με το νέο μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1.3 λίτρων και απόδοσης 140 ίππων. Μια έκδοση που στην πράξη αποδείχθηκε ιδανική για τις διαστάσεις και τις επιδόσεις.


Εξωτερικό

Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι σύγχρονος και καλαίσθητος και δεν αφήνει το μοντέλο να περάσει απαρατήρητο. Το συνολικό μήκος του βρίσκεται στα 4.394μ. το πλάτος στα 1,806μ. και το ύψος στα 1,595μ, γεγονός που δίνει πολύ χώρο στην καμπίνα των επιβατών, ενώ εξασφαλίζει 401 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Ξεχωρίζει η «V-Motion» γρίλια στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ αίσθηση προκαλούν τα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας. Στο πίσω μέρος το Nissan Qashqai είναι άμεσα αναγνωρίσιμο με τα φανάρια να κάνουν και αυτά μεγάλη εντύπωση χαρακτηρίζοντάς το.


Στο δρόμο

Αυτό που μας ενθουσίασε είναι η συμπεριφορά του ολοκαίνουριου τετρακύλινδρου turbo κινητήρα βενζίνης των 1.3 λίτρων. Η συνεργασία του κιβωτίου με το μηχανικό σύνολο είναι άριστη, ανεβάζοντας στα ύψη την ποιότητα κύλισης. Οι μηχανικοί έδειξαν για άλλη μια φορά την ανωτερότητά τους, φτιάχνοντας ένα σύνολο για μίμηση. Πλέον τα απαιτούμενα σέρβις θα πρέπει να γίνονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα, αντί για 20.000 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο.

Η οδήγηση είναι εντός είτε εκτός πόλης είναι απολαυστική, με ανυπαρξία θορύβων ακόμη και στις υψηλές τραχύτητες. Οι στροφές δεν προβληματίζουν το μοντέλο αφού οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους και τα φρένα να αποδεικνύονται αξιόπιστα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Για το Nissan Qashqai η κύλιση σε χωμάτινες διαδρομές είναι παιχνιδάκι, ενώ η ψηλή θέση του πατώματος του επιτρέπουν να κινηθεί ακόμη και σε δύσκολες χωμάτινες διαδρομές. Εκεί που ίσως άλλα αυτοκίνητα θέλουν τετρακίνηση.

Όσον αφορά τις επιδόσεις το μοντέλο επιταχύνει από την στάση στα πρώτα 100χλμ/ώρα σε 10.5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193χλμ/ώρα.

 

Κατανάλωση

Επίσης μας άρεσε η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αφού αυτή κρατήθηκε χαμηλά καθόλη τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης. Η μέση κατανάλωση στα 600 περίπου χιλιόμετρα που διανύσαμε ήταν κοντά στα 7 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα. Τα συστήματα ασφαλείας ήταν πάντα σε ετοιμότητα, ενώ δεν στερείται σε τίποτε από την απαιτούμενη τεχνολογία. Μας άρεσαν, τέλος, τα υλικά τα οποία ήταν ποιοτικά και με άριστη συναρμολόγηση.

Για την απόκτηση του νέου μοντέλου 1.3 DIG-T αρκεί κάποιος να δαπανήσει 20.490 ευρώ για την βασική έκδοση, ενώ για την έκδοση Acenta που ήταν και αυτή της δοκιμής μας θα πρέπει να δαπανήσει 22.370 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3