Η εικόνα μιας πολικής αρκούδας που κοιμάται κουλουριασμένη πάνω σε ένα παγόβουνο κατέκτησε τις καρδιές των ψηφοφόρων και αναδείχθηκε νικήτρια του φετινού βραβείου People's Choice Award του Wildlife Photographer of the Year.
Ο Βρετανός ερασιτέχνης φωτογράφος Nima Sarikhani χαρακτήρισε τιμή του να κερδίσει το βραβείο για την ονειρική σκηνή «Ice Bed», που απαθανάτισε στα ανοικτά του αρχιπελάγους Svalbard της Νορβηγίας, λέγοντας ότι η εικόνα «προκάλεσε έντονα συναισθήματα», όπως ελπίδα, σε όσους την είδαν.
Οι διοργανωτές δήλωσαν ότι περισσότεροι από 75.000 άνθρωποι ψήφισαν στον διαγωνισμό - αριθμός ρεκόρ.
Η «Ice Bed» επιλέχθηκε από έναν κατάλογο 25 φωτογραφιών, ο οποίος προηγουμένως περιορίστηκε σε περίπου 50.000 συμμετοχές. Ο διαγωνισμός Wildlife Photographer of the Year διοργανώνεται Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου.
Η «εικόνα που προκαλεί σκέψεις είναι μια έντονη υπενθύμιση του αναπόσπαστου δεσμού μεταξύ ενός ζώου και του ενδιαιτήματός του και χρησιμεύει ως οπτική αναπαράσταση των επιζήμιων επιπτώσεων της υπερθέρμανσης του κλίματος και της απώλειας των ενδιαιτημάτων», δήλωσε του Μουσείου, Νταγκ Γκαρ.
Εκτός από τον νικητή, υπήρχαν και τέσσερις φιναλίστ που έλαβαν έπαινο. Και οι πέντε εικόνες θα εκτεθούν στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Λονδίνο έως τις 30 Ιουνίου.
The Happy Turtle, του Tzahi Finkelstein
Ο Tzahi Finkelstein βρισκόταν στο κρησφύγετό του και φωτογράφιζε πουλιά της ακτής, όταν εντόπισε μια βαλκανική λιμνοχελώνα να περπατάει στα ρηχά νερά. Η λιβελούλα προσγειώθηκε απροσδόκητα στη μύτη της χελώνας.
Starling Murmuration, από τον Daniel Dencescu
Ο Daniel Dencescu ξόδεψε ώρες ακολουθώντας τα σταρόνια στην πόλη και τα προάστια της Ρώμης, στην Ιταλία.
Τελικά, μια συννεφιασμένη χειμωνιάτικη μέρα, το σμήνος, στροβιλίστηκε σε σχήμα γιγάντιου πουλιού.
Shared Parenting, από τον Mark Boyd
Δύο λέαινες είχαν πάει για κυνήγι, αφήνοντας τα πέντε μικρά της αγέλης κρυμμένα τη νύχτα σε πυκνούς θάμνους, στην περιοχή Maasai Mara Mara της Κένυας.
Επιστρέφοντας από την ανεπιτυχή αποστολή τους, κάλεσαν τα μικρά στα ανοιχτά λιβάδια και άρχισαν να τα περιποιούνται.
Aurora Jellies, από τον Audun Rikardsen
Προστατεύοντας τον εξοπλισμό του σε ένα αυτοσχέδιο αδιάβροχο περίβλημα, ο Audun Rikardsen χρησιμοποίησε το δικό του σύστημα για τη ρύθμιση της εστίασης και του διαφράγματος κατά τη διάρκεια μιας μόνο έκθεσης, καθώς οι σεληνιακές μέδουσες συνωστίζονταν στα δροσερά φθινοπωρινά νερά ενός φιόρδ έξω από το Tromsø, στη βόρεια Νορβηγία, που φωτιζόταν από το Βόρειο Σέλας.