Oikonomou pisoi
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Μεγάλος δακτύλιος: θολό το μέλλον

Εικόνα του άρθρου Μεγάλος δακτύλιος: θολό το μέλλον
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/12/2020, 01:48
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Το μεγαλύτερο έργο, τόσο σε επίπεδο παρέμβασης όσο και σε επίπεδο προϋπολογισμού, που καλείται να υλοποιήσει ο Δήμος Ιωαννιτών, είναι η κατασκευή του δακτυλίου της πόλης, από τον κόμβο της Βογιάνου μέχρι το Πανηπειρωτικό Στάδιο. Ένα έργο που ξεπερνάει τα 25 εκατ. ευρώ και το οποίο, 15 μήνες μετά την ένταξή του στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020», απέχει αρκετά από τη δημοπράτησή του.

Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η δημοτική αρχή Ιωαννίνων δεν έκρυψε την ανησυχία της για το έργο αυτό. «Κινδυνεύει όντως αυτό το έργο» είπε χαρακτηριστικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιώργος Αρλέτος, απαντώντας στην κριτική της επικεφαλής της παράταξης «Ιωάννινα_2023» Τατιάνας Καλογιάννη.

Ο κ. Αρλέτος απέδωσε την όλη εμπλοκή στη μη συζήτηση στο αρμόδιο δικαστήριο του καθορισμού τιμής για τις απαλλοτριώσεις του έργου. Η δικάσιμος είχε οριστεί για τις 21 Οκτωβρίου, αλλά το δικαστήριο αποδέχτηκε το αίτημα αναβολής που ζήτησαν οι ιδιοκτήτες των εκτάσεων. Η νέα ημερομηνία εκδίκασης είχε οριστεί για σήμερα. Και πάλι όμως δόθηκε αναβολή…

Η δημοτική αρχή ανέφερε ότι υπάρχουν συνεννοήσεις με την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και το υπουργείο για να ξεπεραστούν τα εμπόδια. Σημειωτέον ότι σύμφωνα με την απόφαση ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ, η δημοπράτηση του έργου δεν μπορεί να προχωρήσει, αν δεν γίνει ο καθορισμός της τιμής αποζημίωσης από το δικαστήριο.

Ο μεγάλος δακτύλιος ξεκινά από τον ήδη κατασκευασμένο ισόπεδο κυκλικό κόμβο στη συμβολή της λεωφόρου Γεννηματά με την οδό Βογιάννου και καταλήγει στη συμβολή της οδού πρόσβασης προς το Πανηπειρωτικό Στάδιο με την οδό Ιωαννίνων του Δημοτικού Διαμερίσματος Ανατολής. Έχει συνολικό μήκος 4.360 μ. περίπου.

Στο μεγαλύτερο μήκος του, ο οδικός αυτός άξονας ταυτίζεται με τις ήδη διανοιγμένες οδούς των ρυμοτομικών σχεδίων Ιωαννίνων, Ανατολής και Παμβώτιδας (οδός Γεννηματά και Λεωφόροι Ιωνίας, Ειρήνης). Η αρτηρία σε όλα τα τμήματά της αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος της κάθε λωρίδας κυκλοφορίας ανέρχεται σε 3,25μ. Το έργο περιλαμβάνει οκτώ ισόπεδους κυκλικούς κόμβους.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back