Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 11-12-2019, 14:39
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Η Google ανακοίνωσε σήμερα τα πιο «ψαγμένα» θέματά της, με την ελληνική θεματολογία να είναι σχετικά… αναμενόμενη (δείτε εδώ αναλυτικά).

Με τα Γιάννενα όμως, τι γίνεται;

Οι όροι «Γιάννενα», «Ιωάννινα», «Γιάννινα» αναζητήθηκαν κατά μέσο όρο 82 φορές τη μέρα, τη χρονιά που φτάνει στο τέλος της. Πιο συχνή αναζήτηση είναι για τη λέξη «Ιωάννινα» και όπως θα περίμενε κανείς, οι «κορυφές» της αναζήτησης συμβαίνουν σε τουριστικές μέρες-περιόδους.

Πολύ μεγαλύτερη συχνότητα παρουσιάζει η αγγλική αναζήτηση με τη λέξη «Ioannina». Στην πρώτη δεκάδα χωρών προέλευσης, πλην Ελλάδας, Αλβανίας, Γερμανίας και Κύπρου, είναι η Βόρεια Μακεδονία, η Σουηδία, το Ισραήλ, η Ρουμανία, η Σερβία και η Ελβετία.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον σημείο, είναι ότι οι πιο συχνές περιοχές, στις οποίες γίνεται αναζήτηση με τις παραπάνω λέξεις, είναι, εκτός της Ελλάδας, η Αλβανία και η Κύπρος.

Άλλες «γειτονικές» λέξεις, όπως «Ζαγόρι» και «Ζαγοροχώρια» ή «Παμβώτιδα», εμφανίζονται με μικρότερη συχνότητα (κάτω από δέκα φορές τη μέρα).

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα