Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Hyundai: Το πρώτο αυτόνομο ηλεκτροκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου

Εικόνα του άρθρου Hyundai: Το πρώτο αυτόνομο ηλεκτροκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/02/2018, 13:01
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένας στόλος ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων της επόμενης γενιάς της Hyundai Motor Company κατάφερε να ολοκληρώσει ένα αυτόνομο ταξίδι 190 χιλιομέτρων από τη Σεούλ προς το Pyeongchang. 

Αυτή είναι η πρώτη φορά που στον κόσμο έχει επιτευχθεί αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 (χωρίς οδηγό) με ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου, τα οποία είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.

Τα πέντε οχήματα της Hyundai τα οποία ολοκλήρωσαν το ταξίδι είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα διεθνή πρότυπα του SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G. 

Η επίδειξη ξεκίνησε στη Σεούλ στις 2 Φεβρουαρίου με την ενεργοποίηση των κουμπιών «CRUISE» και «SET», οπότε τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκαν αμέσως στη λειτουργία αυτόματης οδήγησης και ξεκίνησαν το ταξίδι των 190 χλμ. προς το Pyeongchang. Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις και περνούσαν τις πύλες διοδίων χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της Νότιας Κορέας).

Tα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να αναγνωρίσουν τα οχήματα γύρω από το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ακρίβεια και να κάνουν καλύτερες κρίσεις στις διασταυρώσεις, περνώντας από τις πύλες διοδίων, υπολογίζοντας με ακρίβεια το πλάτος και τη θέση της πύλης διοδίων εντοπίζοντας με μεγάλη ακρίβεια τη θέση του οχήματος σε έναν χάρτη, χρησιμοποιώντας εξωτερικούς αισθητήρες τοποθετημένους για ειδικές καταστάσεις κατά τις οποίες το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες σήραγγες.

Το εξωτερικό και το εσωτερικό των αυτόνομων οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή την επίδειξη μοιάζουν με άλλα μαζικής παραγωγής μοντέλα της Hyundai, αλλά είναι εφοδιασμένα με διάφορες κάμερες και LIDARs. Η προσθήκη ενός μικρού αριθμού αισθητήρων σε οχήματα μαζικής παραγωγής επέτρεψε την υλοποίηση μιας πλήρως αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης φέρνοντας την εταιρία ένα βήμα πιο κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγησης.

Η αυτόνομη οδήγηση επεξεργάζεται ένα μεγάλο όγκο δεδομένων, το οποίο απαιτεί πολλή ισχύ. Το ηλεκτρικό μοντέλο κυψελών καυσίμου είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου στο σύνολο των κυψελών καυσίμου, καθιστώντας την ιδανική επιλογή μοντέλου οχήματος για αυτή τη δοκιμή.

Το ηλεκτρικό SUV κυψελών καυσίμου NEXO μπορεί να κινηθεί για 800 χιλιόμετρα (εσωτερικός στόχος σύμφωνα με τους κανονισμούς NEDC) με μία μόνο φόρτιση, η οποία διαρκεί μόλις πέντε λεπτά. 

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back