dodoni back
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η τεχνολογία του νέου Seat Tarraco

Εικόνα του άρθρου Η τεχνολογία του νέου Seat Tarraco
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/12/2018, 12:03
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Seat Tarraco, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, δόθηκαν πολλά στοιχεία για το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου μοντέλου και φέρει και πολλά στοιχεία που συναντάμε στα premium αυτοκίνητα.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε στους τομείς infotainment και συνδεσιμότητας. Η Seat, εφαρμόζει τη πλέον σύγχρονη τεχνολογία συνδεσιμότητας στο τελευταίο και μεγαλύτερο SUV της γκάμας.

Το Tarraco επωφελείται από τη μεγάλη κεντρική οθόνη 8'' με ενσωματωμένη τεχνολογία Full Link που επιτρέπει στους χρήστες να επωφεληθούν από τη συνδεσιμότητα μεταξύ smartphone και οχήματος, με ενσωματωμένη εφαρμογή Android Auto και Apple CarPlay.

Το DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto), όλες μέσω της οθόνης αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η εφαρμογή Amazon Alexa που επιτρέπει στον οδηγό μέσω φωνητικών εντολών να βελτιστοποιεί το χρόνο του μέσα στο αυτοκίνητο: διαχείριση του προσωπικού του χρονοδιαγράμματος, εύρεση τραγουδιών, εντοπισμός σημείων προορισμού, ειδήσεις σε πραγματικό χρόνο ή εύρεση του πλησιέστερου έμπορου αυτοκινήτων μεταξύ πολλών άλλων δυνατοτήτων.

Το Tarraco ενσωματώνει επίσης το ευέλικτο και προσαρμόσιμο Digital Cockpit με ψηφιακή οθόνη 10.25'' που παρέχει με ασφάλεια, σαφείς και χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό. Ο έλεγχος των παρεχόμενων πληροφοριών είναι απλός και ο οδηγός θα χρειαστεί μόνο να πιέσει το κουμπί View στο τιμόνι ώστε να μετακινηθεί στις τρεις διαθέσιμες κύριες οθόνες, ελαχιστοποιώντας την απόσπαση του από το δρόμο και μεγιστοποιώντας τη σαφήνεια των πληροφοριών. Η ανάλυση των πληροφοριών στην οθόνη TFT 1280 x 480 pixel γίνεται με ρυθμό ανανέωσης 75Hz.

Το Tarraco θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8'' Navigation Plus).

Το κλειδί για την πρακτικότητα και τη δυναμική συμπεριφορά είναι η τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen και η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB. Στο μπροστινό μέρος, ενσωματώνει ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης MacPherson με ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος χρησιμοποιήθηκε σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, που περιλαμβάνει επίσης ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ.

Το Dynamic Chassis Control (DCC) συμβάλει στην ασφαλή κίνηση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά (Normal, Eco, Sport), αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.

Σχετικά με την ασφάλεια, ένα σύνολο αισθητήρων επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση στο δρόμο.

Τα Front Assist με ανίχνευση ποδηλάτου, Lane Assist και Emergency Call, είναι όλα στάνταρ, ενώ το Adaptive Cruise Control είναι στάνταρ στην έκδοση Tarraco Xcellence.

Προσφέρει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης προκειμένου να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή: Emergency Assist, Blind Spot Detection και Exit Assist, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist και Light Assist ως προαιρετικά.

Περιλαμβάνει επίσης Pre-crash Assist και Rollover Detection, Park Assist, Electric Tailgate με Virtual Pedal και Top View camera system.

To νέο Tarraco θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2019.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3