Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Η διαφήμιση που απέρριψε η Adidas και… έχασε

Εικόνα του άρθρου Η διαφήμιση που απέρριψε η Adidas και… έχασε
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/01/2017, 21:33
ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Ο ηλικιωμένος άνδρας ήθελε να περάσει μόνο μια στιγμή μακριά από τη θλιβερή ζωή του, όπου περιτριγυρισμένος από άλλους συνανθρώπους του, μετράει αντίστροφα τις ώρες, αναπολώντας περασμένα μεγαλεία.



Το κλειδί για την ελευθερία του, ήταν ένα απλό καλοφορεμένο ζευγάρι παπούτσια.

Όταν ο σπουδαστής της Ακαδημίας Κινηματογράφου της Βάδης-Βυρτεμβέργης της Γερμανίας, Eugen Merher εμπνεύστηκε τη διαφήμιση με τίτλο «Break Free» ήξερε ότι είχε δημιουργήσει κάτι ιδιαίτερο. Ωστόσο το τμήμα επικοινωνίας της Adidas δεν τον κάλεσε ποτέ πίσω. 

Η Adidas είναι ένα σημαντικό εμπορικό σήμα και έχει στο ρόστερ της τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία. Απλά είναι απίστευτο ότι ένας νεαρός φοιτητής «έβαλε τα γυαλιά» και νίκησε στελέχη του διαφημιστικού τμήματος της εταιρείας, στο δικό τους γήπεδο. 

Αυτή τη στιγμή στο Youtube έχει ήδη 7.549.025 προβολές. Και σύμφωνα με τους ειδικούς είναι το πιο συγκινητικό έργο που έχουμε δει μέχρι στιγμής το 2017.

Πηγή: Adweek, Petapixel

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back