Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 3-10-2018, 18:12
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Renault παρουσίασε το ανανεωμένο Kadjar στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το γαλλικό SUV είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και εξοπλίζεται με ανανεωμένους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που ενισχύουν την εικόνα του. Το εσωτερικό του είναι ανασχεδιασμένο. Οι στιλίστες έδωσαν έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και την εργονομία.

Στη προσπάθεια για εξοικονόμηση ενέργειας περιλαμβάνονται τα νέα φλας LED και οι προβολείς ομίχλης με τεχνολογία LED Pure Vision.

Η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Τα τρία νέα περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού έχουν καλύτερο σχεδιασμό και οι ηλεκτρονικές ενδείξεις προβάλλονται στο κέντρο τους.

Για να αυξηθεί η άνεση των καθισμάτων επιλέχθηκαν νέα υλικά τα οποία απορροφούν τους κραδασμούς. Επίσης, η νέα σχεδίαση τους συμβάλει στη καλύτερη συγκράτηση του σώματος των επιβατών στις στροφές. Μια ακόμη σημαντική παρέμβαση είναι η προσθήκη της ρύθμισης για την επιμήκυνση της βάσης.


ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Για τις μονάδες παραγωγής ενέργειας η Renault επέλεξε έναν βενζινοκινητήρα και δυο ντίζελ. Ο αναβαθμισμένος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe GPF, διακρίνεται για την υψηλή απόδοση και τη μεγάλη ποσότητα ροπής έως 27,6 χλγμ. Εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter). Υπάρχουν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ, 140 είτε 160 ίππους. Συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Ο ανανεωμένος κινητήρας 1.5 Blue dCi 115 ίππων, έχει υψηλότερη απόδοση από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς. Η ισχύς αυξήθηκε κατά 5 ίππους και η ροπή κατά 10 χλγμ. Φέρει σύστημα περιορισμού των οξειδίων του αζώτου(SCR). Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.

Ο ανανεωμένος κινητήρας 1.8 Blue dCi 150 ίππων, προσφέρει ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά. Η ροπή αγγίζει τα 34,6 χλγμ. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4x2 και 4x4.

Το σύστημα τετρακίνησης εξακολουθεί να προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock). Στη κίνηση στο off road περιορισμένης δυσκολίας καθοριστικό ρόλο παίζουν άλλοι δυο παράγοντες, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 εκατ.) και οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17 μοίρες) και διαφυγής (25 μοίρες). Στις δικίνητες εκδόσεις 2WD το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip, αυξάνει τις δυνατότητες κίνησης σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες. Το Extended Grip ρυθμίζεται και αυτό σε τρία επίπεδα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ. Φωτογραφίες: Renault


200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα