Η Google εγκαινιάζει νέα εργαλεία προστασίας της ιδιωτικής ζωής για να επιτρέψει στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των ανεπιθύμητων προσωπικών φωτογραφιών στο διαδίκτυο και να διασφαλίσει ότι δεν εμφανίζονται εύκολα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Οι ενημερώσεις των πολιτικών της Google σχετικά με προσωπικές ακατάλληλες εικόνες σημαίνουν ότι οι χρήστες θα μπορούν να αφαιρέσουν τις μη συναινετικές και ρητές εικόνες του εαυτού τους που δεν επιθυμούν πλέον να είναι ορατές στις αναζητήσεις.
Η ενημέρωση σημαίνει ότι ακόμα κι αν ένα άτομο δημιούργησε και ανέβασε άσεμνο περιεχόμενο σε έναν ιστότοπο και δεν επιθυμεί πλέον να είναι διαθέσιμο στην αναζήτηση, θα μπορεί να ζητήσει την κατάργησή του από την αναζήτηση Google. Οι φόρμες για την υποβολή αιτημάτων έχουν επίσης απλοποιηθεί. Η πολιτική δεν ισχύει για εικόνες που οι χρήστες εμπορευματοποιούν αυτήν τη στιγμή και τις διακινούν ενεργά.
Η πολιτική εφαρμόζεται επίσης σε ιστότοπους που περιέχουν προσωπικές πληροφορίες.
Η Google θα κυκλοφορήσει επίσης έναν νέο πίνακα ελέγχου, αρχικά διαθέσιμος μόνο στις ΗΠΑ στα αγγλικά, ο οποίος θα ενημερώνει τους χρήστες για τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να ζητήσουν γρήγορα την κατάργηση αυτών των αποτελεσμάτων από την Google. Το εργαλείο θα στείλει επίσης μια ειδοποίηση όταν εμφανίζονται νέα αποτελέσματα με πληροφορίες χρήστη στην αναζήτηση.
Μια νέα ρύθμιση θαμπώματος στην Ασφαλή Αναζήτηση θα εφαρμοστεί επίσης ως προεπιλογή στην Αναζήτηση Google για χρήστες που δεν έχουν ήδη ενεργοποιημένο το φιλτράρισμα της Ασφαλούς Αναζήτησης. Οι ακατάλληλες εικόνες, το περιεχόμενο για ενήλικες ή το γραφικό βίαιο περιεχόμενο θα θολώνονται από προεπιλογή όταν εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η ρύθμιση μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, εκτός εάν είστε εποπτευόμενος χρήστης σε δημόσιο δίκτυο που έχει διατηρήσει αυτήν τη ρύθμιση ως προεπιλογή και την έχει κλειδώσει.
Για παράδειγμα, σε μια αναζήτηση για εικόνες με θέμα «τραυματισμός», το περιεχόμενο θα θολώνει για να αποτραπεί η εμφάνιση γραφικού περιεχομένου στους χρήστες.
Η Google ανακοίνωσε αρχικά αυτή τη δυνατότητα τον Φεβρουάριο και θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον Αύγουστο.