Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 17-11-2020, 10:01
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Οι περιπέτειες της τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα συνεχίζονται, όσο και αν το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

Μετά από μια εβδομάδα προβλημάτων, η ένταξη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην εξ αποστάσεως διαδικασία οδήγησε σε «νέες οδηγίες», οι οποίες στάλθηκαν αργά το βράδυ της Κυριακής στους εκπαιδευτικούς.

Το υπουργείο ουσιαστικά κάλεσε τους εκπαιδευτικούς να αλλάξουν «ψηφιακή αίθουσα», κάνοντας και λίγο… editing στο σύνδεσμο με τον οποίο θα συνδέονταν.

Το μήνυμα πήγε αργά το βράδυ της Κυριακής σε πολλούς εκπαιδευτικούς και γονείς-κηδεμόνες, αλλά τα προβλήματα της Δευτέρας δεν είχαν υποχωρήσει παντού.

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο έκανε το πρόγραμμα των δημοτικών μεσημεριανό και απογευματινό. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε πρόβλημα σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών που υποχρεώθηκαν να αλλάξουν το δικό τους πρόγραμμα. Για τη δε τηλεκπαίδευση στα νηπιαγωγεία, οι κριτικές είναι πολλές και βάσιμες ήδη…

Όπως επίσης έντονη είναι η κριτική προς το υπουργείο, ότι δεν κατάφερε να πετύχει την ασφαλή λειτουργία των δημοτικών και ανέκρουσε πρύμνα μέσα σε λίγα 24ωρα, κλείνοντας τα σχολεία.

Επίσης, η ΟΙΕΛΕ καταγγέλλει με ανακοίνωσή της την εκπαιδευτική αξιοπιστία της τηλεκπαίδευσης στα νηπιαγωγεία και ιδιωτικά σχολεία  για τους εξής λόγους: «Εφαρμόζουν πρόγραμμα τελείως διαφορετικό από το προβλεπόμενο από την Υπουργό Παιδείας χωρίς να έχουν ενημερώσει, ως οφείλουν, τις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, έχουν προχωρήσει σε συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, όπως προβλέπει η Υ.Α., έχουν πάρει οποιαδήποτε άδεια από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (εκτός κι αν αυτή έχει δοθεί εν κρυπτώ και παράνομα)»..

ComCom
200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα