ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γαλλία: Η Carrefour «μποϊκοτάρει» προϊόντα της PepsiCo λόγω αυξήσεων

Εικόνα του άρθρου Γαλλία: Η Carrefour «μποϊκοτάρει» προϊόντα της PepsiCo λόγω αυξήσεων
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/01/2024, 12:31
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Carrefour λέει στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, όπως η Pepsi, τα πατατάκια Lay's και η 7up, επειδή έχουν ακριβύνει πολύ, στην τελευταία αντιπαράθεση για τις τιμές μεταξύ των λιανοπωλητών και των παγκόσμιων κολοσσών τροφίμων.

Από την Πέμπτη, τα ράφια με τα προϊόντα της PepsiCo στα καταστήματα Carrefour στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Βέλγιο θα συνοδεύονται από ένα σημείωμα που θα αναφέρει: «Δεν πουλάμε πλέον αυτή τη μάρκα λόγω απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών», δήλωσε εκπρόσωπος του γαλλικού λιανοπωλητή.

Σύμφωνα με το Reuters η PepsiCo δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.

Τον τελευταίο χρόνο, οι λιανοπωλητές τροφίμων σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και του Βελγίου, ανακοίνωσαν ότι σταμάτησαν τις παραγγελίες από τις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών λόγω των αυξήσεων των τιμών, μια τακτική στις διαπραγματεύσεις για τις τιμές που έχουν γίνει πιο δύσκολες λόγω του πληθωρισμού.

Οι πινακίδες θα τοποθετηθούν μόνο στα καταστήματα της Carrefour στη Γαλλία, δήλωσε ο εκπρόσωπος, επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης.

Η Carrefour είναι ένας από τους πιο δραστήριους λιανοπωλητές που αμφισβητεί τις τιμές των μεγάλων εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και τροφίμων.

Στην προσπάθειά της να μειώσει τον πληθωρισμό, η γαλλική κυβέρνηση ζήτησε από τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές να ολοκληρώσουν τις ετήσιες διαπραγματεύσεις για τις τιμές τον Ιανουάριο, δύο μήνες νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Μια προκαταρκτική μέτρηση της στατιστικής υπηρεσίας INSEE την Πέμπτη έδειξε ότι οι τιμές καταναλωτή στη Γαλλία αυξήθηκαν κατά 4,1% σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο, με τον ετήσιο πληθωρισμό των τροφίμων να επιβραδύνεται στο 7,1% από 7,7% τον προηγούμενο μήνα.

Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας έχει απειλήσει στο παρελθόν να πάρει πίσω τα «αδικαιολόγητα», όπως τα χαρακτήρισε, κέρδη των εταιρειών τροφίμων με ειδικούς φόρους, εάν δεν μετακυλήσουν το δικό τους χαμηλότερο κόστος στους καταναλωτές που ήδη αγωνίζονται με υψηλούς λογαριασμούς ενέργειας.

Με πληροφορίες από Reuters


ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back