Η Fiat επέλεξε την έκθεση της Γενεύης για την έναρξη των διεθνών εκδηλώσεων εορτασμού για την 60η επέτειο του Fiat 500, του εμβλήματος που παραμένει πιστό στον εαυτό του και πάντα μοντέρνο. Οι εορτασμοί εντάσσονται σε ένα πλαίσιο επικοινωνιακών ενεργειών που θα προβάλλονται στο διαδίκτυο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση.
Μεταξύ αυτών θα πραγματοποιηθεί μια σειρά δράσεων, όπως ένα tour στις αγαπημένες πλατείες της Ευρώπης, όπου θα συμμετέχουν θαυμαστές και συλλέκτες των μοντέλων Fiat 500 από το παρελθόν και το παρόν. Με τον τίτλο «Forever Young» και με τη βοήθεια του Design, της «500-mania», της τέχνης και της διαφήμισης, το συγκεκριμένο Project ενισχύει τη διαχρονικότητα του εμβληματικού μοντέλου, που βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις τάσεις της μόδας.
Από σήμερα και μέχρι τις 4 Ιουλίου, το πρόγραμμα επικοινωνίας θα πραγματοποιήσει ένα συναρπαστικό ταξίδι στον χρόνο όπου το προϊόν συναντά την ιστορία, την τέχνη και το lifestyle. Από το 1957 μέχρι σήμερα, το Fiat 500 αποτελεί έναν πραγματικό διαμορφωτή των τάσεων, έχοντας επηρεάσει καθοριστικά τον κόσμο της μόδας, αλλά και γενικά την κοινωνία και τις κοινωνικές συμπεριφορές.
Διαφημιστική καμπάνια «Forever young, since 1957»
Το Fiat 500 είναι πολύ παραπάνω από ένα απλό αυτοκίνητο. Μέσα σε 60 χρόνια το 500 έχει εξελιχθεί σε ένα αυθεντικό pop icon με πολλούς θαυμαστές, ένα σύμβολο του ιταλικού στυλ που δεν είναι ποτέ εκτός μόδας. Η αποστολή του 500 από το 1957 έως σήμερα ήταν να δώσει χρώμα στους δρόμους σε όλο τον πλανήτη και το πέτυχε. Το εμβληματικό Fiat είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης που συμπληρώνει το περιβάλλον γύρω του.
Αυτή είναι η βασική ιδέα της διαφημιστικής καμπάνιας που δημιούργησε η Leo Burnett. Η καμπάνια θα τρέξει σε διάφορα media και σε διάφορες γλώσσες, συνδυάζοντας τη σύγχρονη προσωπικότητα του μοντέλου με την vintage έμπνευση από τη δεκαετία των ‘60. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο μήνυμα που θα εμφανίζεται σε όλες τις επικοινωνιακές δράσεις, σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτασμών σε όλα τα προϊόντα της οικογένειας 500.
Το διακριτικό «500» θα περιέχει το ειδικό θέμα «Forever young» που υπογραμμίζει την προσωπικότητα και τις αξίες του εμβληματικού 500. Το 500 είναι ένα σύγχρονο μοντέλο, το οποίο παραμένει ταυτόχρονα πιστό στο αρχικό μοντέλο, αποτελώντας έτσι ένα πραγματικό σύμβολο και έναν θρύλο σε τέσσερις τροχούς. Τέλος, το μήνυμα "Since 1957" δίνει έμφαση στη χρονιά που γεννήθηκε ένα αυτοκίνητο, το οποίο φέτος γιορτάζει τα 60α του γενέθλια, διαθέτοντας την αναμενόμενη φρεσκάδα.
Η διαδικτυακή σειρά που αφηγείται την ιστορία ενός μύθου
Το πρώτο επεισόδιο του συναρπαστικού ταξιδιού που αφηγείται την ιστορία του εμβληματικού 500, προβάλλεται ήδη στο www.500foreveryoung.fiatpress.com. Η ιστορία ξετυλίγεται σε πέντε διαφορετικές τοποθεσίες μέσα σε ένα διαδραστικό εικονικό μουσείο. Ένα νέο "δωμάτιο" θα ανοίγει στην αρχή κάθε μήνα, μοιράζοντας με το κοινό μια ακόμα εποχή από τη ζωή του 500.
Οι επισκέπτες θα αντικρίσουν διάφορα αντικείμενα, όπως ένα ραδιόφωνο που παίζει ένα γνωστό μουσικό κομμάτι εκείνης της εποχής ή μια τηλεόραση που παίζει π.χ. ένα διαφημιστικό σποτ.
Η ειδική έκδοση του Fiat 500 για την 60η επέτειο
Για την έναρξη των εορτασμών των 60 ετών του 500, η Fiat επέλεξε την έκθεση της Γενεύης όπου παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του μοντέλου, επιβεβαιώνοντας την πολύπλευρη προσωπικότητα του εμβληματικού Fiat. Παραμένοντας πάντα ο εαυτός του, το Fiat 500 έχει παρουσιάσει μια σειρά από διαφορετικές, αλλά πάντα αποκλειστικές εμφανίσεις. Αυτό ήταν ένα από τα μυστικά της αιώνιας νεότητας του 500.
Το υποδειγματικό design του έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για πολλούς καλλιτέχνες και σχεδιαστές μόδας, που έχουν προσθέσει τις δικές τους πινελιές, δημιουργώντας συνεχώς νέες αξέχαστες εκδόσεις. Τέτοια παραδείγματα είναι το «500C by Gucci» το 2011, το «500 by Diesel» το 2008, το 500 Vintage '57 το 2015, ενώ η πιο πρόσφατη επιτυχία είναι αυτή του 500 Riva του «μικρότερου σκάφους στον κόσμο».
Τέλος, υπάρχει και η ειδική έκδοση 500 60th anniversary, ο σχεδιασμός της οποίας είναι επίσης υποδειγματικός χάρη στη σύγχρονη επεξεργασία των κλασικών στιλιστικών χαρακτηριστικών όπως το vinyl ταμπλό και το vintage λογότυπο μπροστά. H νέα αυτή έκδοση θα διατίθεται στην περιοχή της ΕΜΕΑ σε μόλις 560 μονάδες.
Δείτε εδώ το video για την ειδική επετειακή έκδοση 500 http://video.fiatpress.com/p/it/en/fiat/post/31017
Δείτε εδώ το video του Cyriak Harris http://video.fiatpress.com/p/it/en/fiat/post/31017/video/150744