Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 25-12-2020, 12:00
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Το Fargo έρχεται από την εποχή που οι αδελφοί Κοέν σπάνια έπεφταν έξω στις δημιουργίες τους. Ήταν η ταινία που ανέδειξε εν πολλοίς τη Φράνσες μακ Ντόρμαντ και ένα διαφορετικό στυλ στο αστυνομικό θρίλερ-μαύρη κωμωδία.

Τα χρόνια πέρασαν, η τηλεόραση άρχισε να παίρνει μεγαλύτερο κομμάτι από την «πίτα» και οι Κοέν δεν έμειναν αμέτοχοι. Το Fargo έγινε σειρά και από το 2014 μέχρι σήμερα, στις αραιές του σεζόν, επανακαθόρισε τα δεδομένα του στιλ.

Αν σας αρέσει ο Τύπος, μπορείτε να τον στηρίξετε με μια συνδρομή, εδώ:

Ναι, δεν πρόκειται πια περί απλής σειράς, αλλά για άσκηση ύφους.

Φέτος, τα ηνία έχει ένας αλλόκοτος γενικά τύπος, ο Νόα Χώλεϊ. Αυτός είναι ο δημιουργός του (αλλόκοτου) Legion, αλλά και του Bones παλιότερα. Επίσης, μοιάζει να είναι ο καλύτερος μαθητής των Κοέν, σε αυτή τη δεκαετία.

Η τέταρτη σεζόν λοιπόν (δεν έχει σπόιλερς το κείμενο, οι σεζόν είναι αυτοτελείς), πηγαίνει στη μεταπολεμική Αμερική. Εκεί που όλοι, νόμιμοι και παράνομοι, κάθε χρώματος, παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, όχι πάντα με τους πιο αποδεκτούς τρόπους.

Γιατί όμως το Fargo είναι και πάλι μια από τις καλύτερες σειρές εκεί έξω;

Γιατί, ανάμεσα στα άλλα, προτείνει χαρακτήρες που επανασυστήνονται δυναμικά: δείτε τον Κρις Ροκ και καταλάβετε γιατί εκτός από χαβαλές, είναι και μεγάλη καλλιτεχνική φυσιογνωμία. Δείτε επίσης την τρο-με-ρη Τζέσι Μπάκλι, που μετά από το «Τhinking of ending things» αναλαμβάνει ρόλο νοσοκόμας. Δείτε τον Τζέισον Σουόρτσμαν, ο οποίος 20 χρόνια τώρα, από το Rushmore, είναι σημείο αναφοράς για περίεργους ρόλους. Επίσης, δεν μεγαλώνει με τίποτα.

Η 4η σεζόν του Fargo είναι εξαιρετική. Αν δεν έχετε δει τις υπόλοιπες τρεις, θα είναι μια χρυσή ευκαιρία. Εκτός από τις δύο πρώτες, βλέπονται με όποια σειρά θέλετε.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
espa