Συντακτης: Γιώργος Πατέλης
Δημοσιευση: 1-02-2018, 11:50
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι το Facebook θα αρχίσει να εστιάζει στην προώθηση ειδήσεων από τοπικά μέσα ενημέρωσης (όπως για παράδειγμα του typos-i, που διαβάζετε αυτή τη στιγμή). Αυτή είναι νέα αλλαγή της εταιρείας εν μέσω κριτικής ότι οι αλγόριθμοί της δίνουν προτεραιότητα σε παραπλανητικές ειδήσεις και στην παραπληροφόρηση, επηρεάζοντας την πολιτική στις ΗΠΑ και αλλού.

«Από σήμερα, θα παρουσιάσουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ σε ανάρτησή του στο Facebook τη Δευτέρα. «Αν ακολουθείτε έναν τοπικό εκδότη ή αν κάποιος μοιράζεται μια τοπική ιστορία, μπορεί να εμφανιστεί υψηλότερα στη ροή ειδήσεων».

Η παραπάνω αναβάθμιση θα «τρέξει» πρώτα στις ΗΠΑ και αργότερα και στις άλλες χώρες αυτή τη χρονιά, είπε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

«Τα τοπικά νέα μας βοηθούν να κατανοήσουμε τα θέματα που έχουν σημασία στις κοινότητές μας και επηρεάζουν τη ζωή μας», έγραψε. «Οι έρευνες δείχνουν ότι η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την ενεργή συμμετοχή των πολιτών», πρόσθεσε. 

Η εταιρεία προσάρμοσε πρόσφατα το News Feed ώστε να δώσει προτεραιότητα στις αναρτήσεις φίλων και της οικογένειας, μειώνοντας παράλληλα το ποσοστό του μη διαφημιστικού περιεχομένου από τους εκδότες και τις εμπορικές εταιρείες. Παράλληλα «όλες οι εργασίες μας για τη μείωση των ψευδών ειδήσεων, παραπληροφόρησης, clickbait, εντυπωσιασμού και άκυρων λογαριασμών εξακολουθούν να πραγματοποιούνται», δήλωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Ντοτη3