Συντακτης: Γιώργος Πατέλης
Δημοσιευση: 10-08-2017, 12:00

To Facebook εισέρχεται στα χωράφια πλέον των κλασικών τηλεοπτικών δικτύων, αλλά πολύ περισσότερο ρίχνει τον γάντι στο YouTube και στο Netflix.

Ένα νέο κουμπί, το Watch, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στις συσκευές, επιτραπέζιες και κινητές, των χρηστών, όπου θα έχουν στη διάθεσή τους μια μεγάλη ποικιλία τηλεοπτικών προγραμμάτων. Θα είναι εξατομικευμένο με δυνατότητα σχολιασμού, αλλά και επικοινωνίας μεταξύ φίλων.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτή του Facebook «η παρακολούθηση μιας εκπομπής δεν χρειάζεται να είναι παθητική. Μπορεί να είναι μια ευκαιρία να μοιραστούμε μια εμπειρία και να φέρουμε κόσμο πιο κοντά, που ενδιαφέρεται για τα ίδια πράγματα».

Όπως υπογραμμίζει το BBC, το Facebook εισέρχεται σε μια όλο και πιο πολύπλοκη και συνωστισμένη αγορά, και θα αντιμετωπίσει ανταγωνισμό από «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς και από άλλες online υπηρεσίες όπως το YouTube και το Netflix. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η Disney ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα δώσει τέλος στην υπάρχουσα συμφωνία της με το Netflix και θα δημιουργήσει τις δικές της direct-to-consumer υπηρεσίες streaming βίντεο από το 2019.

Το  νέο χαρακτηριστικό θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό χρηστών και δημιουργών βίντεο, πρώτα στις ΗΠΑ, χωρίς, ωστόσο, το Facebook να αποκαλύψει συγκεκριμένες ημερομηνίες.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα