Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 2-03-2021, 17:51
ΕΛΛΑΔΑ

Η Μερόπη Τζούφη και ο Νίκος Φίλης, τομεάρχες Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, μαζί με 45 ακόμα βουλευτές του κόμματος, κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή για απευθείας αναθέσεις ύψους 700.000 ευρώ ,της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως προς δύο ιδιωτικές εταιρείες

Όπως αναφέρουν οι βουλευτές, η Νίκη Κεραμέως έχει αναθέσει χωρίς διαγωνισμό και με συνολική δαπάνη ύψους 528.000 σε συγκεκριμένη εταιρεία, την παραγωγή των μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων για μαθητές και μαθήτριες δημοτικού, τα οποία προβάλλονται στην ΕΡΤ2.

Παραθέτουν σχετικά:

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Α/Α
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΑΔΑ (Δι@υγεια)
ΔΑΠΑΝΗ (€)
1
17.02.2021
6ΝΑΑ46ΜΤΛΗ-ΠΟ1
122.512,00
2
17.12.2020
9ΖΒΘ46ΜΤΛΗ-1ΒΦ
81.096,00
3
20.11.2020
6ΕΗ146ΜΤΛΗ-ΜΓΝ
117.477,60
4
29.05.2020
ΡΡ7Ι46ΜΤΛΗ-44Ι
65.720,00
5
15.04.2020
9Μ3Δ46ΜΤΛΗ-Κ28
84.940,00
6
26.03.2020
ΨΟΔΑ46ΜΤΛΗ-2ΞΜ
55.800,00
ΣΥΝΟΛΟ:
527.545,60 €

Ακόμα, τονίζουν ότι  έχει αναθέσει σε εταιρεία διαδικτυακής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας την καμπάνια του Υπουργείου Παιδείας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», τη δημιουργία της ιστοσελίδας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι», όπως και την παραγωγή γραφικού υλικού για αναρτήσεις στα social media του υπουργείου και της υπουργού. Η συνολική δαπάνη ξεπερνά τις 160.000 ευρώ.

Παραθέτουν τις αποφάσεις

Α/Α
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΑΔΑ (Δι@υγεια)
ΔΑΠΑΝΗ (€)
1
09.09.2020
ΨΨΜ046ΜΤΛΗ-ΟΝΜ
73.219,52
2
02.04.2020
ΩΘΙΙ46ΜΤΛΗ-ΧΟ7
72.168,00
3
26.03.2020
Ω95Ο46ΜΤΛΗ-Β4Μ
20.548,04
ΣΥΝΟΛΟ:
165.935,56 €

Ζητούν από την υπουργό να παρουσιάσει τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων δυο εταιριών, ενώ ρωτούν αν υπήρχαν άλλες προσφορές για τις συγκεκριμένες δράσεις του Υπουργείου Παιδείας.

Όσον αφορά την παραγωγή μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων, οι βουλευτές ζητούν να μάθουν «γιατί δεν αξιοποιήθηκαν οι υποδομές, η τεχνογνωσία και το προσωπικό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και αν εξετάστηκε το κόστος αυτής της επιλογής, όπως και γιατί δεν αξιοποιήθηκε η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, δηλαδή ο σχετικός φορέας του υπουργείου Παιδείας, η οποία από το 2017 έχει συνάψει Σύμφωνο Συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων».

Τέλος, όσον αφορά τη δημιουργία ιστοσελίδων και επικοινωνιακής καμπάνιας, «γιατί δεν αξιοποιήθηκαν οι υπάρχουσες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και αντ’ αυτού προτιμήθηκε συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρία».



200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Εγνατία πίσω