Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC TURBO 6MT

Εικόνα του άρθρου Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC TURBO 6MT
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/02/2018, 12:36
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ιστορία της Honda στην αυτοκίνηση έχει συνδεθεί στενά με το Civic. Ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στη μικρομεσαία κατηγορία είναι το μοντέλο που συγκεντρώνει τις υψηλότερες πωλήσεις της φίρμας.

Η δέκατη γενιά του Honda Civic έφερε πολλά νέα στοιχεία στην οικογένεια του μικρομεσαίου μοντέλου. Η σχεδίαση του αμαξώματος απέκτησε πιο δυναμική εμφάνιση, τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν τη νέα τάση, οι κινητήρες για πρώτη φορά είναι υπερτροφοδοτούμενοι και οι χώροι αυξήθηκαν.

Η δοκιμή έγινε με Honda Civic 1.0 VTEC TURBO 6MT. Πρόκειται για την έκδοση που φέρει τον μικρότερο κινητήρα της γκάμας. Η μονάδα παραγωγής ενέργειας είναι καινούργια και φέρει υπερτροφοδότηση. Δημιουργήθηκε από τους μηχανικούς της Honda και διαθέτει τρεις κυλίνδρους. Η απόδοση του φθάνει τους 129 ίππους, είναι ένας από τους ισχυρότερους τρικύλινδρους κινητήρες αυτής κατηγορίας. Η μέγιστη ισχύς έρχεται στις 5.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή στρέψης καθορίστηκε στα 20,4 χλγμ. και εμφανίζεται στην εξίσωση της ενέργειας στις 2.250 σ.α.λ.

Στον δρόμο το ιαπωνικό αυτοκίνητο δείχνει την αξία του από τα πρώτα χιλιόμετρα. Είναι στιβαρό με άμεσο τιμόνι και καλορυθμισμένες αναρτήσεις. Ο οδηγοκεντρικός προσανατολισμός του αυτοκινήτου είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του.

Το μικρό μοτέρ αποδείχθηκε ικανό να καλύψει τις ανάγκες κίνησης στο αστικό περιβάλλον και στον αυτοκινητόδρομο. Το τεχνολογικό του υπόβαθρο και οι κατάλληλες ρυθμίσεις επιτρέπουν στον κινητήρα να αποδίδει σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας του. Ο θόρυβος που παράγει είναι ευχάριστος και έχει μια σπορ χροιά η οποία ταιριάζει στον χαρακτήρα του ιαπωνικού αυτοκινήτου.

Θετικά σχόλια και για την λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και οι διαδρομές είναι περιορισμένες.

Οι επιδόσεις βρίσκονται στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας. Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,8 ΄΄ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 203 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 6,9 λίτρα/100χλμ. Σε μερικές διαδρομές όταν ανέβηκε ο ρυθμός κίνησης η κατανάλωση ξεπέρασε τα 8 λίτρα/100χλμ. Επίσημη τιμή 4,8 λίτρα/100χλμ.

Οι διευρυμένοι εσωτερικοί χώροι επιτρέπουν την άνετη φιλοξενία τεσσάρων επιβατών. Με αρκετές υποχωρήσεις θα βολευτεί και ένας πέμπτος επιβάτης. Η αποθηκευτική ικανότητα είναι 478 λίτρα και αυξάνεται στα 1.267 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Η τιμή του Honda Civic 1.0 VTEC TURBO 6MT καθορίστηκε στα 20.650 ευρώ. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις αφορούν την υψηλή τιμή πώλησης, την ορατότητα προς τα πίσω λόγω της διαμόρφωσης του πίσω τμήματος του αμαξώματος και την αυξημένη κατανάλωση όταν ο οδηγός ανεβάσει τον ρυθμό κίνησης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back