Συντακτης: Γιώργος Πατέλης
Δημοσιευση: 13-02-2018, 20:48
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Dacia DUSTER περνάει στη δεύτερη γενιά του. Πλήρως ανανεωμένο, με νέο σχεδιασμό και επανασχεδιασμένο εσωτερικό είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Το νέο Duster διαθέτει νέο σχεδιασμό στο εμπρόσθιο μέρος. Η ευμεγέθης γρίλια και τα τοποθετημένα στα άκρα του αμαξώματος φωτιστικά σώματα έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμα πιο πλατύ. Το μοντέλο χρησιμοποιεί μια νέα φωτεινή υπογραφή, με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τα οποία αποτελούνται από τρία τμήματα. Το, σχετικά πιο οριζόντια τοποθετημένο, κάλυμμα του κινητήρα με τις έντονες πτυχώσεις, προσδίδει στο νέο Duster ένα ιδιαίτερα στιβαρό στυλ.

Η κάτω γραμμή των παραθύρων έχει ανέβει ψηλότερα ενισχύοντας την αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας που προσφέρει το νέο Duster, ενώ το παρμπρίζ ήρθε πιο μπροστά κατά 100 χλστ. και είναι πιο κάθετο με αποτέλεσμα η καμπίνα των επιβατών να έχει μια πιο ευρύχωρη αίσθηση.

Οι νέες μπάρες αλουμινίου στην οροφή, αποτελούν προέκταση της γραμμής του παρμπρίζ, προσδίδοντας ένα πιο δυναμικό προφίλ.

Στο πίσω μέρος, τα φαρδύτερα φτερά ενισχύουν την αίσθηση σταθερότητας που αποπνέει το μοντέλο. Το νέο Duster χρησιμοποιεί τη φωτεινή υπογραφή της Dacia και στο πίσω μέρος με τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος. Το σύνολο συμπληρώνουν οι φαρδύτερες προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Στο εσωτερικό, η εστίαση βρίσκεται στη εντελώς αναθεωρημένη θέση οδήγησης, η οποία τώρα προσφέρει κορυφαία άνεση και πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Οι αναλογίες του νέου ταμπλό είναι πιο μεγάλες.

Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται τοποθετημένη ψηλότερα και σε πιο εργονομική θέση (+74 χλστ.), η οθόνη του συστήματος MediaNav Evolution, για πιο εύκολη χρήση. 

Τα τρία κυκλικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού συνεχίζουν το μοτίβο που καθορίζουν οι τρείς αεραγωγοί στο κέντρο του ταμπλό.

Ο επανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας δημιούργησε επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ενώ επέτρεψε και την τοποθέτηση του επιλογέα του συστήματος 4κινησης στη βέλτιστη θέση (δίπλα στο χειρόφρενο). Το τιμόνι ρυθμίζεται και στους δύο άξονες (ύψος κατά 40χλστ. και βάθος κατά 50χλστ.). 

Η θέση του οδηγού διαθέτει υποβραχιόνιο, ρύθμιση οσφυϊκής μοίρας και ένα νέο σύστημα ρύθμισης του ύψους που προσφέρει 60χλστ. διαδρομής (σε σχέση με τα 40χλστ. της πρώτης γενιάς του Duster). 

Η έδρα του καθίσματος έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 20χλστ. για καλύτερη στήριξη. Ο νέος σχεδιασμός των καθισμάτων προσφέρει καλύτερη πλευρική στήριξη, άνεση και αντοχή στη χρήση.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Το νέο Duster συνεχίζει να εφοδιάζεται με μία σειρά αποδοτικών και αξιόπιστων κινητήρων του GROUPE RENAULT. Ο κινητήρας βενζίνης 1.6 SCe 115 (εκδόσεις 2WD και 4WD) συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ενώ ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi 110 (εκδόσεις 2WD και 4WD) συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, αλλά και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (μόνο στην έκδοση 2WD). 


ΤΙΜΕΣ

Παρά τη σημαντική αναβάθμιση, το νέο Dacia DUSTER διατίθεται στις δημοφιλέστερες εκδόσεις του στην ελληνική αγορά χωρίς απολύτως καμία αύξηση της τιμής σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενες γενιάς. Με αυτό τον τρόπο διατηρεί στο ακέραιο τον κορυφαίο Value for Money χαρακτήρα του. Το νέο Dacia Duster εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο από τις 13.670 ευρώ, ενώ η πλήρως εξοπλισμένη έκδοση 1.5 dCi 110 4Χ4 Sportive, παραμένει σταθερά στις 17.350 ευρώ. Σταθερή παραμένει και η διάθεση του μοντέλου με 5 Χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση και 3 Χρόνια Οδική Βοήθεια.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα