Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι το ένα τέταρτο των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών δεν απαντά ποτέ στο τηλέφωνο - οι ερωτηθέντες λένε ότι αγνοούν το κουδούνισμα, απαντούν μέσω γραπτού μηνύματος ή αναζητούν τον αριθμό στο διαδίκτυο αν δεν τον αναγνωρίζουν.
Η έρευνα της Uswitch σε 2.000 άτομα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν το 70% των ατόμων 18-34 προτιμούν ένα μήνυμα από ένα τηλεφώνημα.
Η ενηλικίωση στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει οδηγήσει τη νέα γενιά να απομακρύνεται από τις τηλεφωνικές κλήσεις και να προτιμά άλλους τρόπους επικοινωνίας με φίλους και οικογένεια - επιλέγοντας όλο και περισσότερο την επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (48%) και των φωνητικών μηνυμάτων (37%) από τις παραδοσιακές τηλεφωνικές κλήσεις.
Αυτό συγκρίνεται με μόλις το 11% των ατόμων ηλικίας 55+ που θα επέλεγαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή το 1% των 35 έως 54 ετών που προτιμούν ένα φωνητικό μήνυμα από μια παραδοσιακή τηλεφωνική κλήση. Αν και, ένας στους δέκα (9%) των 35 έως 54 ετών δηλώνει ότι επίσης -όπως και η νεότερη γενιά - εξακολουθεί να αγνοεί τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Η νεότερη γενιά προτιμά επίσης τα γραπτά και τα άμεσα μηνύματα από τις παραδοσιακές τηλεφωνικές κλήσεις. Σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) των 18 έως 34 ετών προτιμούν να λάβουν ένα μήνυμα αντί για μια ηχητική κλήση, συμβάλλοντας στην ανταλλαγή πάνω από 1,3 τρισεκατομμυρίων ηλεκτρονικών μηνυμάτων και 36 δισεκατομμυρίων γραπτών μηνυμάτων μεταξύ 2012 και 2022.
Ωστόσο, αυτή η γενιά εξακολουθεί να μιλάει στο τηλέφωνο, αλλά προτιμά τις προκαθορισμένες κλήσεις (68%) -υποθέτοντας ότι μια κλήση από το πουθενά σημαίνει άσχημα νέα (56%).
Όταν ρωτήθηκαν γιατί δεν απαντούν σε μια εισερχόμενη κλήση, ο νούμερο ένα λόγος για τους Βρετανούς ήταν η ανησυχία για τους καλούντες που δεν έχουν λάβει spam ή απατεώνες. Κατά μέσο όρο, σχεδόν τα δύο τρίτα (63%)[6] παραδέχθηκαν ότι οι ενοχλητικές κλήσεις τους έκαναν να αποφεύγουν να απαντούν στο τηλέφωνο. Οι άνω των 55 ετών ανησυχούν περισσότερο για τις κλήσεις απάτης, με τα τρία τέταρτα (74%)[6] να ομολογούν ότι αυτός ήταν ο κυριότερος λόγος για τον οποίο απέφευγαν τις κλήσεις.
Ο δεύτερος πιο δημοφιλής λόγος για να μην απαντούν στο τηλέφωνο ήταν «να θέλουν πρώτα να μάθουν ποιος είναι το άτομο», με τους μισούς Βρετανούς (50%)[12] να το αναφέρουν ως λόγο - γεγονός που δείχνει πόσο επιφυλακτικοί είμαστε πλέον απέναντι σε άγνωστους καλούντες.
Ο πολυάσχολος τρόπος ζωής έχει επίσης περιορίσει τις τηλεφωνικές κλήσεις, με το «είμαι απασχολημένος» (24%) και το «δεν θέλω να με διακόψουν» (23%) να είναι ο τρίτος και ο τέταρτος πιο δημοφιλής λόγος για να μην απαντήσει κανείς σε μια κλήση[12].
Αυτοί οι λόγοι οδήγησαν τους Βρετανούς να ξοδεύουν, κατά μέσο όρο, μόλις πεντέμισι λεπτά στο τηλέφωνο την ημέρα.
Ακόμη και αν προτιμούν λιγότερες τηλεφωνικές κλήσεις, οι Βρετανοί δεν αφήνουν αναπάντητη κάθε κλήση που δέχονται. Όταν ρωτήθηκαν τι «αξίζει» ένα τηλεφώνημα, πάνω από τους μισούς Βρετανούς (59%) δήλωσαν ότι εξακολουθούν να είναι ευτυχείς να έχουν μια «γενική συζήτηση». Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να θεωρούν ότι αυτό αξίζει ένα τηλεφώνημα (64%) έναντι λίγο πάνω από τους μισούς άνδρες (53%) που λένε το ίδιο[7].
Οι Βρετανοί θέλουν επίσης να τηλεφωνούν όταν υπάρχουν καλά νέα που πρέπει να μοιραστούν. Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (46%) δηλώνουν ότι θα προσβάλλονταν αν οι φίλοι ή οι συγγενείς τους δεν τους τηλεφωνούσαν για να τους ανακοινώσουν ευχάριστα νέα, όπως έναν αρραβώνα, μια προαγωγή ή ένα νέο μωρό.
Αλλά τηλεφωνούμε και στις δύσκολες στιγμές. Η υποστήριξη των φίλων και της οικογένειας σε δύσκολα γεγονότα της ζωής ήταν οι επόμενοι δύο κορυφαίοι λόγοι για να κάνουν ένα τηλεφώνημα, συγκεκριμένα η ενημέρωση κάποιου για ένα θάνατο (57%) και η «επίδειξη υποστήριξης» όταν κάποιος περνάει μια δύσκολη στιγμή (56%).
Πηγή: Uswitch