Συντακτης: Βαρβάρα Αγγέλη
Δημοσιευση: 1-03-2021, 10:59
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

«Αναζητώντας το ’21 στην πόλη μου», ένα διαδικτυακό κυνήγι θησαυρού και… ιστορίας που δημιούργησαν εκπαιδευτικοί και το οποίο σχετίζεται με την απελευθέρωση της Ελλάδας και την πόλη των Ιωαννίνων.

Το παιχνίδι βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ( https://ioannina21.blogspot.com/) και οι μαθητές/τριες αναζητούν στοιχεία της τοπικής και της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Πρόκειται για μια βιωματική, συλλογική δραστηριότητα που εκτυλίσσεται σε 10 εβδομάδες δράσης και αποτελείται από 10 μικρές ιστορίες μυθοπλασίας, 10 αποστολές, 10 γρίφους και 1 κρυμμένο θησαυρό. Υλοποιείται εξ αποστάσεως στο σύστημα διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων (LAMS) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

«Πρωταγωνιστής» του παιχνιδιού είναι ένα 12χρονο παιδί, ο Γιάννος, που ζει στα Γιάννενα στις αρχές του 1800. Η περιπέτειά του ξεκινά όταν ταξιδεύει στον χρόνο και έρχεται στα Γιάννενα του σήμερα.

Οι εκπαιδευτικοί-συντελεστές της δράσης είναι: Χριστόφορος Πουλίζος και Παρασκευή Λώλη από το Δημοτικό Σχολείο Σταυρακίου, Παρασκευή Νταλαούτη από το 26ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, Μαριάνθη Νάστου από το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, Γεωργία Φώτη και Δημήτρης Τσίγγρος από το Δημοτικό Σχολείο Κουτσελιού, Κωνσταντίνος Σίντος και Αικατερίνη Μάνου από το Δημοτικό Σχολείο Πεδινής, Αρετή Τσουμάνη, Ελένη Μπίτη και Ευαγγελία Οικονόμου από το Δημοτικό Σχολείο Δελβινακίου, Χριστίνα Βάσση, Μαργαρίτα Φίλιου, Κυριακή Μητρογεώργου και Σπυριδούλα Δήμα από το 1ο Νηπιαγωγείο Πάργας.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
solidus espa